Hoi hoi wereldreizigers!!
Ik ben Patricia en ik ben 19 jaar. Omdat ik na mijn HAVO nog wel even iets “geks” wou doen voordat ik verder ga leren, vertrek ik op 2 februari naar Ghana. Ik ga met de organisatie Childaid. Ik vroeg me af of er mensen bekend zijn met deze organisatie. Ook ben ik nu bezig met allerlei voorbereidingen. Zo ben ik vandaag in Den Haag geweest, voor het regelen van mijn visum. Ik was alleen heeel erg verbaasd over de gang van zaken daar. Zijn er meer mensen die er een rare ervaring mee hebben??Ik werd in een hokje gezet met een pen en een pritstift, of ik even de formulieren in wou vullen en mijn foto’s op wou plakken. Daarna werd ik door een ongeinteresseerde vrouw geholpen en vervolgens gevraagd of ik weer wou vertrekken. Daarna ging ik naar een “soort van reisbureau”, Royal Afrika. Het was ergens in een achterbuurt, waar ik me niet helemaal veilig voelde als meisje. Maar goed, de mensen waren er wel erg vriendelijk. Ik moest alleen wel mijn ticket betalen, voordat ik mijn ticket krijg. Ze sturen hem nu op over een paar weken. Ik hoop maar dat het goed komt. Maar ik had er om eerlijk te zijn niet zo veel vertrouwen in. Maar ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd of er meer mensen zijn die ervaring hebben met Childaid, of dat er nog meer mensen zijn die ook met diezelfde groepsvlucht (op 2 februari) naar Ghana vertrekken.
Mail me maar, of laat een berichtje achter!!!
Kus Patricia
[EMAIL=“patricia_van_die@hotmail.com”]patricia_van_die@hotmail.com