Vrijwilligerswerk Afrika

Als je interesse hebt om naar Ghana te gaan neem dan even een kijkje op

Wij, Robert, Christine, Sabine en Chris zijn met deze organisatie in Ghana geweest. Dat was een ervaring die wij nooit zullen vergeten! Het werk was niet altijd makkelijk; een andere taal, een andere cultuur; maar het was echt de moeite waard!
De organisatie Voluntary Childaid is kleinschalig. Daarom was er veel contact mogelijk met de mensen van Voluntary Childaid en was alles goed geregeld. Kortom; ga allemaal mee naar Ghana!
Christine Teunissen
Robert Zalme
Sabine vd Mark
Chris Jansen

Ik heb net de website bekeken en het lijkt me idd helemaal geweldig om daar vrijwilligerswerk te gaan doen.
Ik ben van plan om in de zomer van 2010 heen te gaan, dan heb ik me diploma voor verpleegkundige op zak en kan ik daar in het ziekenhuis aan de slag :smile:.
Bedankt voor de tip…!!

Je kan ook eens kijken op www.vrijwilligwereldwijd.nl. We hebben projecten in Ghana, Burkina Faso en in Zuid Amerika en Azie. Je verblijft bij een gastgezin, waardoor je zelf ook een inkomstenbron bent voor dit gezin.
Daarnaast zijn er diverse projecten mogelijk.
Succes in ieder geval.

Mocht je vrijwilligerswerk willen doen in Ghana, kijk dan ook eens op www.norghavo.org. Leuke projecten, niet duur, wel professioneel. Veel plezier!