Ik wil via deze weg iedereen even hartelijk danken voor het beantwoorden van al mijn vragen en het inzicht geven in dit land.
Morgen zal ik naar Costa Rica vliegen en ik heb er reuze veel zin in.
Ik ga lekker genieten wat het weer ook doet:) (heb me voorbereid heb een regenjas mee;)
Heb echter nog één klein vraagje. Ik heb geprobeerd een hotel te reserveren maar heb tot op heden nog steeds geen bevestiging van deze mevrouw ontvangen (ook nog niets hoeven betalen) en wil als ik land wel een hotel hebben.
Iemand een tip voor een hotel rond de 35,- in de buurt van het busstation caribe (wil 's morgen vroeg richting puerto viejo vertrekken)
Heb geen creditkaart en voor veel boekingsites worden deze wel gevraagd.
Goedemorgen,
Lekker vooruitzicht morgen vertrekken. Wij moeten nog 6,5e week wachten.
Wij gaan ook vanuit busstation Caribibe (Caribenos) naar Puerto Viejo. Busstation ligt naast Museo Los Ninos.
Op booking.com kun je op plattegrond zien welke hotel in de buurt liggen en aan een prijskaartje voldoen.
Ik kom dan uit bij deze 2 hotels: www.booking.com/1addccc05d203 20 euro 1 p.kamer en ze hebben er nog 5. Ik denk als je daar morgenavond meld, dat deze 5 niet ineens vergeven zijn. www.booking.com/0881a79204005c 43,50 euro Volgens mij liggen deze beiden in dezelfde straat op de Avenida.
Dus moet morgen altijd lukken.
Suc6 en een fijne vakantie
elke taxichauffeur weet wel een hotel voor dat tarief in de buurt van het busstation.
En de hotels die jij wilt zullen vast wel een kamertje vrij hebben