Aan te bevelen Hostels/ Hotels!

Ha allen,

Ik zoek overnachtingstips in Costa Rica. ik wil in april 3 weken gaan backpacken door CR en weet nog niet waar ik overal heen wil.

Ik zoek leuke, aparte, budget hostals/ hotels van maximaal 40 dollar per nacht (voor twee personen).

Groet! Marcel

Hallo Marcel,

De volgende accomodaties zijn aan te bevelen :

Alajuela - (Dichterbij vliegveld dan San Jose) Hotel Pacande ong. $ 20,–
Cahuita - Cabinas Smith II - $ 10,–
Jaco - Hotel de Haan $ 10,-- , Hollandse eigenaar
Puerto Limon - Hotel Miami $ 28,–
Canas - Hotel Canas $ 20,–
Upala - Hotel Upala $ 12,–
Nuevo Arenal - Cabinas Rodriguez $ 20,–

Het zijn allemaal schone budgetkamers, op sommige plaatsen ook de goedkoopste,
maar op andere plaatsen de beste of veiligste voor dat geld.

Hans.

Cahuita Spencers place, ik had een kamer beneden, echt een aanrader!!!

Hai gewoon een van de hostels uit de lonely planet nemen, tot nu toe waren die allemaal goed!!! Succes!

In Puerto Jimenez nabij Corcovado NP ->Carolinas (+/- 13 $ voor 2 pers kamer; heel ruim en proper; bovenverdieping nemen)

greets, Luc

Als je in Costa Rica aankomt zou je meteen op het vliegveld bij de boekhandel aldaar ( je loopt er langs als je het vliegtuig uitkomt) het Engelstalige boekje Exploring Costa Rica 2008/09 kunnen kopen. Wellicht is dan het boekje 2009/2010 al uit. In boekhandels, bij reisbureaus en bij de grotere hotels in Costa Rica zijn deze gidsen ook te koop. De informatie is beter en veel actueler als bv. de Lonely Planet.
Hierin staan 99% van alle hotels, hostels, B&B enz. van Costa Rica, gerubriceerd naar prijs, van 5 dollar tot 500 dollar, met adres, tel, website.
Het perfecte boekje voor al diegenen die low budget door Costa Rica willen reizen.
Kijk op http://www.ticotimes.net/guide.htm

Veel plezier met alle voorbereidingen

www.elmonofeliz.com