prijs overnachting in Costa Rica

Ik ga half april 16 dagen naar dit mooie gebied Costa Rica. Ik ga samen met mijn vader en we willen spontaan alles daaro op ons af laten komen. Nu heb ik geen idee wat de prijzen zijn van overnachtingen daaro.
Ik hoop dat iemand wat tips heeft voor mij!

Alvast bedankt

Hoi Esther,

Ik ben in 2002 in Costa Rica geweest. De prijzen verschilden nogal. In San José hadden we een hotel voor 45 dollar per nacht. In La Palma (op Osa het schiereiland in het zuid-westen) zaten we voor 7 dollar per nacht. In beide gevallen betrof het twee-persoons kamers. De lodges op Osa vonden we behoorlijk duur. De kleine guesthouses waren er meestal erg goedkoop, zaten wat verder van de Bush Bush, maar je komt er wel weer makkelijker in contact met de Tico’s. Het is maar wat je voorkeur heeft.

Ik heb het idee dat in het noorden de prijzen wat dichter bij elkaar liggen.

groeten & veel reisplezier,
André

hallo Esther,
zoals André al schreef liggen de prijzen hier ver uiteen. Vanaf 5 dollar tot 700 dollar en meer. Maar er is een handig boekje uitgegeven door Tico Times met de naam EXPLORING COSTA RICA, misschien bij de hollandse boekhandel verkrijgbaar onder nummer ISBN9968-746-06-1. Maar hier in CR bij de meeste grotere hotels, goede boekhandels in San José en toeristenbureaus verkrijgbaar voor ongeveer 10 dollar. Daar staan bijna alle hotels, bed&breakfasts in met actuele prijzen en een korte omschrijving. Super handig.
Veel plezier hier in Costa Rica
Otto
www.elmonofeliz.com
www.hollandhotelscr.com