Geachte medewerker(s),
ik hoop dat jullie mij nuttige informatie kunnen verschaffen betreffende een aantal zaken. Sedert een tijd heb ik een chatvriendin in Afrika. We chatten dagelijks meerdere uren want we wensen een relatie uit te bouwen. Mijn bedoelingen zijn oprecht, ik hoop die van haar ook. Ze is half Frans en half Afrikaans. Ze verblijft momenteel in Ivoorkust bij haar moeder. Ze beweert een Franse identiteitskaart te hebben maar die zou eind van de maand vervallen. Daar ze geen geld heeft, vroeg ze of ik misschien de vernieuwing van haar Franse identiteitskaart wou betalen. Ze zegt dat dit 97 euro kost bij de Franse ambassade in Ivoorkust. Daar ik voorzichtig wil zijn (want misschien is die zogezegde identiteitskaartvernieuwing slechts een alibi voor geld te ontvangen ), had ik graag geweten of 't niet mogelijk is die 97 euro te betalen via overschrijving van mijn Belgische bankrekening naar de bankrekening van de Franse ambassade in Ivoorkust? Mocht ik beslissen dat ze naar België kan komen om bij mij te verblijven, welke documenten heeft ze dan nodig rekening houdende met haar Franse identiteitskaart? Hoe lang mag ze in België bij mij blijven? Welke dingen moet ik doen opdat ze hier wettelijk is op mijn adres?
Met dank verblijf ik,
Marc