Hoi ik reis 31 mei naar Thailand BKK Aiport. Ik ben op doorreis dus zal 1 nachtje overnachten in Bangkok, en 1 juni in de ochtend doorvliegen. Iemand een aanrader voor me welk hotel ideaal is om 1 nacht te overnachten in Bangkok dichtbij het vliegveld?
Ik kom aan op BKK airport 31 mei en vertrek 1 juni de volgende dag weer vanaf BKK Airport met een internationale vlucht naar Nepal Kathmandu. Ik weet niet of dat ook als internationale vlucht geld, het blijft binnen Azie in iedere geval
Ik merk net op dat als ik 31 mei 18:00 vertrek vanuit Amsterdam, dat ik 9:50 de volgende dag, 1 juni in Thailand aankom.
Nou heb ik een ticket vanuit BKK naar KTM op 1 juni 10:15. Dat moet ik dus veranderen naar 2 juni, tenzij er 1 juni een vlucht later die dag alsnog naar KTM gaat.
Maar voorlopig kom ik dus 1 juni 9:50 in de ochtend aan op BKK, en 2 juni 10.15 vertrek ik vanaf BKK naar KTM.
Dan is een hotel boeken in de buurt van Suvarnabhumi de voor de hand liggende optie.
Vooraf online boeken ligt dan voor de hand.
M.b.v een booking site zoals bijvoorbeeld booking.com (bijna altijd betaling met creditcard zonder een bedrag vooraf te behoeven te voldoen - indien ter plaatse contant betalen de voorkeur heeft, is dat meestal ook mogelijk) - is bij hen standaard), is dan een goede optie.
In de omgeving van dit vliegveld kan een keuze gemaakt worden uit tientallen hotels in alle prijsklassen.
Vaak is gratis vervoer naar het vliegveld inbegrepen.
Toen ik een paar jaar geleden nog in Ladkrabang woonde, om de hoek bij de luchthaven, verbleven m’n ouders een aantal nachten in Paragon Inn. Middenklasse hotel, niet te duur, zwembad, en shuttle-service vanaf/naar de airport.