Met kids overnachten nabij Vliegveld BKK

We komen uit Kanchanaburi en willen niet in 1 x door naar Nederland op de terugreis van onze vakantie in Thailand. We reizen met 2 gezinnen met ieder 2 kijnderen (jaartje of 12). Weet iemand een leuk hotel in de buurt van het vliegveld. Beetje zwembad erbij in een gezellige buurt.

Dank

Henk

Hoi Henk,

Afgelopen jaar heb ik, op doorreis naar Laos, in het Queen’s Garden Resort geslapen, zie HIER
Dit hotel heeft alleen geen zwembad. Wel ideale ligging t.o.v. Suvarnabhumi Airport, ongeveer 10-15 minuten rijden.
Kamers zijn simpel, maar schoon.
Misschien is het wat voor jullie !

:chin:wat is voor jullie in de buurt van het vliegveld met een taxi ben je binnen 2 uur in bkk stad daar zijn zat hotels met zwembad maar als je echt dicht bij het vliegveld wil slapen is de optie van Dave ook wel iets:THAILAND::cambodia:

Hier krijg je snel een overzicht van alle hotels in BKK.
http://www.orbiville.nl/hotels/bangkok/1609350
En bij de resultaten kun je via het kaartje op de airport omgeving selecteren. heb je ook alle prijzen op een rij.

Je kan ook op mijn website kijken voor een hotel nabij de luchthaven:

http://www.reisdoorthailand.nl/hotels-boeken/hotels-bangkok

Je krijgt een duidelijk overzicht met hotels die zich bij de luchthaven bevinden. Boekingen worden afgehandeld door Sawadee.com

vlak bij het vliegveld en met zwembad heb je sanawan palace Sananwan Palace - bangpli.com Bangkok regional information een net en rustig guest house maar wel in een rustige buurt vlakbij een chinese tempel en een oude avond markt plaats bij de bali vind je een wandel route naar deze avond markt

OK. We gaan het bekijken. De opmerking dat je binnen een paar uur vanuit ieder hotel bij het vliegveld bent klopt natuurlijk ook. Daar had ik helemaal niet bij stil gestaan. Zeker op het tijdstip waarop de meeste vluchten vertrekken uit BKK.

Dank en groet

Henk

Denk dat we The Park 9 gaan boeken. Vooral met kids ideaal. 2 slaapkamers, ieder toch een beetje een eigen plekje zo voor de terugreis. Gevonden op reisdoorthailand.

Thankx

Henk