Wie kan ons helpen, wij reizen met 2 kinderen 6 en 9 jaar door Thailand en zijn op zoek naar leuke middenklasse hotels :slapen: met een zwembad(je) in Kanchanaburi, Ayuthaya, Sukothai, Chiang Mai en Koh Chang.
Hoi Corinne,
Allereerst welkom op het Thailand-forum !
In Kanchanaburi is wellicht het Oriental Kwai Resort een goede optie, kijk hier voor meer info en een paar reviews:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=35752
Of op hun website www.orientalkwai.com
Grt.
Dave
Dat leek ons inderdaad ook erg mooi maar dit zit op de datum dat wij daar zijn helaas al vol
Dan kijk je toch even op de sites van de Nederlandse touroperators. Met die hotelnamen kan je een heel eind komen.
Hoi Corinne!
al iets gevonden?? Wij gaan as vrijdag ook naar Thailand, en onze kinderen zijn 6 en 8. Ben heel benieuwd!!??
Wij hebben ook nog niets geboekt.
Iemand nog tips voor de 1e nacht Bangkok?? En hoe zit het met de transfer van het vliegveld naar Bangkok??
Alvast bedankt,
Tessa
Hallo,
Welke sites je kunnen helpen
www.booking.com
www.agoda.nl
www.asiarooms.com
www.tripadvisor.com voor reviews over hotels
gr van Moira
Andere hotelboekingsites zijn nog sawasdee.com en r24.com (ook sawasdee).
Kijk uit met de reviews op tripadvisor trouwens. Een groot gedeelte van de reviews hier wordt door het hotel of de reisorganisatie zelf gedaan. Tripadvisor weigert hier iets aan te doen.
oke nooit geweten over tripadvisor goed dat je het zegt. Ik kijk zelf ook voor reviews wel eens naar www.zoover.nl daar staan reviews van alleen maar Nederlanders op.
Oh ja en agoda.nl heeft ook reviews onder de hotels staan.
gr van Moira
Inderdaad worden sommige reviews in tripadvisor gemanipuleerd,in januari naar aanleiding van juichende recensies in tripadvisor een resort voor een week op Koh Lanta geboekt bleek de grootste afknapper van mijn reis.
Theo
wij vertrekken 30 juli met 2 kinderen van 7 en 8 en hebben in BKK het Navalai river resort geboekt op aanraden van vrienden www.navalai.com
chiang mai = www.hollandamontri.com
koh chang = www.ambersandsbeachresort.com
hopelijk heb je er wat aan
groet
ps. ben benieuwd welk resort zo slecht is op koh lanta
Bedankt voor je reactie, dat hotel op Koh Chang ziet er goed uit en is ook lekker kleinschallig. Ook het hotel in Bangkok zou voor ons nog een optie kunnen zijn.
Het hotel in Chang Mai heeft volgens mij geen zwembad en dat lijkt me voor de kids iets minder. die willen toch graag even een lekkere duik nemen na een dag rondsjouwen. Zelf heb ik nog in Chiang Mai Thaphae Graden en Baan orapin gevonden. Ken iemand deze accomodaties.
gr. Corinne
Hoi Corinne,
Beide accommodatie die je noemt, ken ik zelf niet…
Maar misschien is dit guesthouse ook wel iets voor jullie (Belgisch management), heeft iig een zwembad:
http://www.liamsuandokmai.com/welcome.php
Je kan natuurlijk ook even op de website kijken van Green Wood Travel (reisorganisatie in Thailand onder Nederlands management); zie bieden ook vele hotels aan in Thailand tegen goede prijzen, www.greenwoodtravel.nl