Ik vertrek over 15 dagen richting Bangkok. Ik blijf daar een dag en nacht en dan vertrek ik weer. Ik dacht eerst aan een hotelletje op Khao San Road, maar met die rellen wordt dat hem niet meer…
Nu moet het wel een hotel in de omgeving van het airport. Ik wil niet teveel betalen (25 euro max). Heeft iemand een aanrader? Iemand ervaring met hotels omgeving de Suvarnabhumi Airport?
Alvast bedankt!
Ik heb zelf een kamer geboekt bij de the Great Residence > www.greatresidencehotel.com
Rond de 20 euro incl. gratis shuttle service. Ik ga er volgende week heen, dus nog geen ervaring mee helaas.
Vorig jaar een overnachting in The ivory suvarnabhumi hotel gehad.
Klien schoon eenvoudig hotel op 10 min rijden van airport hebben shuttleservice van of naar vliegveld op loopaftand een winkelcentrum met diverse restaurants. Prijs ca €30.
Theo
Sananwan Palace Hotel
18/11 Moo 11. Sukapibarn weg 5
Bangpli Yai
Samutprakan, Thailand.
10540
Telefoon: +58 66 027 5216
Prijzen vanaf:250bath !!!
http://www.999thai.com voor info.
gegroet:georgessiam.
heel chill! thanks voor info
weet je ook hoe ver het is van airport hiernaartoe met de taxi?
oh ik lees het al op de site!
Twee weken terug in het Queen’s Garden Resort gezeten, op zeer korte afstand van Suvarnabhumi Airport. Prima hotel voor een goede prijs.
Heb hier laatst de info geplaatst:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=62302
Ik kan iedereen die dichtbij airport wil blijven dit hotel aanraden.
dit is eigenlijk een guesthouse en kost met de taxi tussen de 60 en 70 bath om er te komen print even de route beschrijving uit in het thai handig voor de taxi chaufeur
www.sanawan.com
Is het hotel bevallen, ziet er mooi uit ?
Yens
Helaas is mijn vlucht door de aswolk geannuleerd die week.
Ga nu op 23 mei weg. Helaas kan ik je nog geen feedback geven.
Edwin
Ah ok, in ieder geval bedankt voor je antwoord
Denk dat ik het ook probeer voor begin Juni.
Berichten op tripadvisor zijn zeer wisselend, maar dat is vaak zo.
Laat zeker even weten wat ik ervan vind!