Wie is er goed bekend in bangkok en weet hotel in de nabijheid van het nieuwe airport en/of de Nederlandse Ambassade?
In Sukhumvit Soi 5 zit het Royal Benja Hotel; vanaf hier is het zo’n 15 minuutjes met de taxi naar de NL Ambassade. Zelf heb ik goede ervaringen met dit hotel. Denk dat je ca. 30 euro p.n. voor een 1-pk betaalt.
Een budgethotel niet ver van Suvarnabhumi Airport vandaan is Grand Inn Come Hotel.
http://www.inncomehotel.com/index_En.htm
Bovenstaande hotels worden beide aangeboden door Greenwood Travel in Thailand (www.greenwoodtravel.nl)
Op de nieuwe luchthaven zit het Novotel Suvarnabhumi Airport Hotel.
Bedankt voor de info. het nieuwe Novotel is toch iets te duur. 203 dollar voor een nacht is iets teveel van het goede.
Normaal gesproken verbleven wij in het Don Muang mansion vlakbij don muang Airport. Aangezien mijn vriendin thaise is konden wij hier overnachten voor 800 baht per nacht. nadeel was wel dat je op een taxi aangewezen bent om naar het centrum van Bangkok te komen. met de bus ging ook wel maar dan moest je overstappen en vaak was je 11/2 tot 2 uur onderweg.
Dit alles budget wel te verstaan.
Mijn vriendin moet zich na aankomst op het nieuwe airport melden bij de nederlandse ambassade en vandaar mijn vraag. heb geen flauw idee hoe lang het is van nieuw airport naar Ambassade met taxi.