Overnachting Bangkok

We vertrekken op 30 januari 2009 vanuit BKK terug naar Brussel. De vlucht is om 8h30, dus dat betekent dat we om 6h30 op de luchthaven moeten zijn.
Nu zijn we op zoek naar een hotel vlakbij de luchthaven suvarnabhumi. Hebben jullie tips?:question:

Hallo,

Ik weet alleen dat er een Novotel zit bij het vliegveld ik weet verder niet wat het kost

gr van Moira

Hallo.

Klopt Novotel ligt 300 meter van het vliegveld maar het is geen goedkoop hotel.
Dacht dat het een kleine 60 eurie p/n kost.
Vind het zelf een beetje aan de dure kant, maarja je kan er maar vast zitten ja toch.

Zit zelf altijd in een hotel ergens in het Sukhumvit en met een klein half uurtje ben je op Suvarnabhumi.
Dus kan ik nog ff shoppen voor ik terug vlieg.
Weet ook niet hoelang je er wil blijven want er is geen F… te doen.

Groet.

Queen,s Garden resort At Riverview 10 min van airport ca 20€ of kijk eens op www.sawadee.com staan er nog een aantal bij de airport

Theo

als ik jouw was zal ik toch wat eerder op het vliegveld zijn ivm inchecken en vaak langerijen bij de paspoort controlle
een hotel vlak bij is er wel maar met een taxi ben je in de nachtelijke uren binnen een uur van bangkok naar de airport
succes

Zit zelf altijd in een hotel ergens in het Sukhumvit en met een klein half uurtje ben je op Suvarnabhumi.
Dus kan ik nog ff shoppen voor ik terug vlieg.
Weet ook niet hoelang je er wil blijven want er is geen F… te doen.

Waar is er geen F…te doen? in the qeens garden?

Novotel Suvarnabhumi:slapen:

Beste Hollandaise,

Kijk eens naar Vliegfabriek.nl. Deze toont namelijk als enige een overzichtelijk aanbod met inderdaad overnachtingen vanaf € 15.00 per persoon per nacht. Er is ontzettend veel aanbod in Thailand en tevens heeft elk hotel een google map in de hotelbeschrijving zodat je weet waar je zit. Handig in verband met eventuele transfers en/of taxi’s.

Veel Succes!

Ramon
Vliegfabriek.nl

Floral shire vlakbij suvarnabumi
perfect hotel
http://www.agoda.com/asia/thailand/bangkok/floral_shire_resort.html

Probeer deze site eens

http://www.chiangdao.com/thailandhotels/bangkokairporthotels.htm

als ik jou was zou ik niet nu al een hotel boeken.
onze vlucht is een paar dagen voor vertrek nog veranderd.