Ibiza, info

Hallo Allemaal,

Even voorstellen. Wij zijn een echtpaar van 51-50 jaar oud, Rob en Dini en hebben het plan te gaan emigreren naar Ibiza. Eind september gaan wij voor 16 dagen naar Ibiza voor onderzoek om zoveel mogelijk informatie te gaan verzamelen o.a.

  • waar zit een Nederlandse Arts, huisarts, tandarts,- etc.
  • bij wie kan je terecht voor niet al te dure huurwoningen/evt. koopwoning
  • hoe zit het met de werkgelegenheid, vakgebied relaxmassages divers (geen sex).

Kortom alles wat je hoort te weten bij een emigratie mbt Ibiza.

Wie kan ons helpen wie heeft er voor ons informatie.

Alvast bedankt voor de reactie en een prettige dag toegewenst.
Groetjes
Rob en Dini

hoi rob en dini ik heet regillio ben net een week daar geweest en ben helemaal verkocht van het eiland heb wel meer op het strand gelegen voor mijn rust. maar ik wil ook gaan wonen daar maar laat me weten als jullie zijn geweest daar en onderzoek hebben gedaan. maar daar wonen moet welk mogelijk zijn als je maar wat te doen hebt om rond te komen. ik zelf ga ook nog wel info doen heb daar een kennis die daar al jaren woont als ik wat meer weet horen jullie het wel. groetyjes regillio. o mochten jullie willen mailen dat kan ook [EMAIL=“rdenswil@hotmail.com”]rdenswil@hotmail.com

Hoi Allemaal,

Ook ik zit te denken om na mijn studie als Psychiatrisch verpleegkundige een baantje te zoeken voor ongeveer 1 jaar op Ibiza. De studie is ergens rond Januari 2011 klaar.
Ik ben 3 weken geleden voor het eerst op Ibiza geweest en het heeft me toch wel betoverd.

Lijkt me leuk om jullie ervaringen te horen en hoever jullie al zijn.
Wie weet zitten we over een tijdje wel live een cocktailtje te drinken om elkaar onze verhalen " live" te vertellen op Ibiza!

Mijn plannen zijn nog slechts in mijn hoofd omdat ik nog niet weet wanneer ik precies examen moet doen en ik een lief poesje heb waarvan ik niet weet wat ik moet doen, maar de wens is er. Ik heb eerder in Italie gewerkt (dat ik heel jong was) dus ik weet dat ik het kan en trek.

Nou mensen,

Adios! :zon02: