I have a dream!

Hoi Iedereen,

Ik ben van plan om eindelijk na veel te lang wachten en uitstellen door allerlei verplichtingen om deze mooie Paradijs te gaan ontdekken met al zijn pracht en praal en verschillende culturen. Ik wil weg van alles wat mijgeen mens met vrijheid doet voelen, altijd stress, verplichtingen, je druk maken en soms op vakantie om danhelemaal ziek thuis te komen omdat het er al weer op zit, ik wil op pad de wereld ontdekken zonder planning of eindbestemming, gewoon gaan en de waarheen en hoe en wat daar wil ik niet over nadenken want dan val je zonder dat je er zelf erg in heb weer terug in je oude planning gewoonte, ik ben gezond, sterk, heb twee rechte handen, ben niet op mijn mondje gevallen en overal is een oplossing voor, ik ben een gezelschaps dier en dat is het enige wat ik mis, een maatje m/v of meerdere die net als ik het avontuur in willen om te gaan en staan waar we willen zonder alle stress en verantwoordelijkheden waarvoor je in principe elke dag bezig bent!

Ik hoop, ik wacht en ben benieuwd wie met mij dit avontuur zonder eindbestemming aan wil gaan… :wereld:
Groetjes Richard.

1 like

Via Wereldwijzer app

Hallo Richard,

Klinkt goed, ik voel een Road tripje aankomen?, met een landkaart en wat dartpijlen kan je ver komen :P.
Van/tot wanneer wou je op vakantie gaan?

Groet, Jeroen

Hoi Jeroen,

Het maakt mij niet uit wanneer weg te gaan liever gisteren nog dan vandaag, en inderdaad wat je zegt pijltje gooien en de wereld in gaan nu het nog kan, als je alle ellende hoort en ziet zijn wij volgens mij de laatste generatie!
Heb jij al ervaring met dart trips, wat is jou wens, droom of intentie?

Grt Richard

He Richard,

Ik wil volgend jaar (2015) graag een half jaar gaan reizen. Zoek je nog iemand? Mijn voorkeur op dit moment gaat uit naar landen zoals Australie, nieuw zeeland, brazilie enzo.

Hoor graag van je!

Beste Jeroen,

Sorry voor de wat wat wat late reactie maar ben erg druk geweest, beetje onbeschoft maar oké.
Wanneer is voor mij geen probleem zou eigenlijk al weggeweest zijn maar diegene moest op het laatste moment afzeggen vanwege familie zaken…

Ik zal je mijn email geven Jeroen als je niet al weg bent daar ben ik sneller dan op het forum, ik hoop dat we er samen uit kunnen komen en een leuke tijd tegemoet kunnen gaan…

Richie553@hotmail.com

Grt Richard

• Updated - - -

Groet, Jeroen
Beste Jeroen,

Sorry voor de wat wat wat late reactie maar ben erg druk geweest, beetje onbeschoft maar oké.
Wanneer is voor mij geen probleem zou eigenlijk al weggeweest zijn maar diegene moest op het laatste moment afzeggen vanwege familie zaken…

Ik zal je mijn email geven Jeroen als je niet al weg bent daar ben ik sneller dan op het forum, ik hoop dat we er samen uit kunnen komen en een leuke tijd tegemoet kunnen gaan…

Richie553@hotmail.com

Grt Richard

hoi richard,

ik kan me volledig bij je aansluiten, en denk er ook zo over,mn vraag is of je al weg bent