I have a dream!

Hoi Iedereen,

Ik ben van plan om eindelijk na veel te lang wachten en uitstellen door allerlei verplichtingen om deze mooie
Paradijs te gaan ontdekken met al zijn pracht en praal en verschillende culturen. Ik wil weg van alles wat mij
geen mens met vrijheid doet voelen, altijd stress, verplichtingen, je druk maken en soms op vakantie om dan
helemaal ziek thuis te komen omdat het er al weer op zit, ik wil op pad de wereld ontdekken zonder planning
of eindbestemming, gewoon gaan en de waarheen en hoe en wat daar wil ik niet over nadenken want dan val
je zonder dat je er zelf erg in heb weer terug in je oude planning gewoonte, ik ben gezond, sterk, heb twee rechte
handen, ben niet op mijn mondje gevallen en overal is een oplossing voor, ik ben een gezelschaps dier en dat
is het enige wat ik mis, een maatje m/v of meerdere die net als ik het avontuur in willen om te gaan en staan
waar we willen zonder alle stress en verantwoordelijkheden waarvoor je in principe elke dag bezig bent!

Ik hoop, ik wacht en ben benieuwd wie met mij dit avontuur zonder eindbestemming aan wil gaan…

Groetjes Richard.

Welkom op Wereldwijzer! :slight_smile:

Misschien kun je even een berichtje plaatsen in het Reisgenoten Forum? Wellicht is hier iemand die het avontuur ook aan wil gaan. Veel succes met het vinden van een reismaatje!

Hoi, Bedankt voor je tip, erg vriendelijk!

Richie