Huwelijksreis naar Gambia

Eindelijk na maanden dubben waar gaan we heen, hebben wij gisteren eindelijk de knoop doorgehakt en gaan we 15dg naar Gambia, Senegambia beach hotel, dit wordt onze huwelijksreis, we vertrekken 13juli…

En nu is de vraag, wie van jullie heeft informatie voor ons, wat we absoluut moeten zien/doen? En qua restaurantjes, wat is absoluut een aanrader, we hebben l/o geboekt namelijk… En heeft het Senegambia beach hotel ervaring met huwelijksreizen :slight_smile:

Nou ben benieuwd, alvast bedankt voor de antwoorden…

Hallo en welkom op het Gambia forum :dag:

wat leuk dat jullie naar Gambia gaan, en dat zelfs voor een huwelijksreis!
Jullie weten wel dat je in het regenseizoen zit? Nou zijn augustus en september vaak natter, maar net als hier is het weer in Afrika ook van slag. De meeste regen valt echter wel in de avond, nacht en ochtend dus het kan erg meevallen. Koop in ieder geval 2 van die kleine inschuifbare parapluutjes. Neem je makkelijk mee en nemen weinig ruimte in beslag in je koffer. Vanuit je kamer in het Senegambia Beach hotel moet je 's morgens naar het hoofdgebouw lopen voor het (erg goede) ontbijt en als het dan met bakken uit de lucht komt… is dat parapluutje wel handig hoor! :wink:
Als je bij het reisorganisatie aangeeft dat het jullie huwelijksreis is zal het hotel er vast aandacht aan schenken, maar speciale suites heeft dit hotel niet.
Jullie zitten met dit hotel wel perfect gelegen in Kololi. De vele restaurantjes op de ‘strip’ buiten het hotel geeft iedere avond keuze genoeg. Paradiso is een grote favoriet van mij/ons. Halverwege de strip rechts:

http://www.metelkaarvoorgambia.nl/media/853/dscf1865.jpg

Loop ook eens de strip helemaal uit. Ga rechts af en na 30 meter aan je rechter hand vind je Bini’s. Gerund door twee Nederlanders. Erg gezellig en goed eten. Ook gratis Wifi, maar dat heb je in de lounge van het Senegambia hotel trouwens ook.

Mochten jullie trouwens voor vertrek een hele goede en betrouwbare gids willen reserveren, dan kan ik dat regelen voor jullie. Heb veel direct contact met de hier veel besproken Abdu Ceesay.
Stuur mij voor meer informatie over hem dan even een privé bericht met daarin je emailadres, dan mail ik je snel terug.

Groetjes,
Erwin

Bedankt voor uw reactie!
Ik neem aan dat overdag wel de zon schijnt en dat je gewoon kan zonnen? Wij zijn in juli ook naar Bali geweest (regenseizoen) en toen viel het ook reuze mee.

De touroperator kan helaas niks doen voor ons, dus hebben Senegambia gemaild, maar tot op heden nog niks gehoord, dus ben benieuwd!

Wij gaan voor dat we weggaan deze site uit pluizen en allerlei informatie opzoeken, waar we lekker kunnen eten en wat er allemaal te doen valt. Mochten wij nog wat willen weten, dan laten we ons weer horen hierzo.

Het regenseizoen duurt op Bali van november t/m april, dus toen jullie er in juli waren, was het geen regentijd…

[EMAIL=“info@senegambiahotel.com”]info@senegambiahotel.com en vragen naar clo jensen en schrijf bij onderwerp URGENT dit wil nog wel eens helpen. Anders via het reisbureau waar je hebt geboekt een mail laten sturen met je eigen mailadres erin wil ook helpen…en ja het duurt soms wat langer in The Gambia maar dat is nou juist de charme. Voor je gids zou ik altijd Abdu Ceesay kiezen Erwin heeft het juiste mail adres…veel plezier en vooral veel liefde en geluk samen.

Ik snap het wel, maar wat kan een hotel nog toevoegen aan jullie geluk?
Ga samen op een mooie plek genieten van bv de mooie zonsondergang in Gambia!
Zeeeer romantisch…:drugged:

Veel geluk samen en vooral ook een goede tijd in Gambia :zon02:

Op deze website staan ook mooie bezienswaardigheden en tips, zo kwam ik hier ook terecht