Oow dus op zich niet zo erg? ik heb in mijn familie veel hartproblemen het is mij over geslagen maar de kans Is groot dat mijn kinderen het wel kunnen hebben. Maar dat zullen hun wel niet kunnen weten ![]()
Via Wereldwijzer app
Oow dus op zich niet zo erg? ik heb in mijn familie veel hartproblemen het is mij over geslagen maar de kans Is groot dat mijn kinderen het wel kunnen hebben. Maar dat zullen hun wel niet kunnen weten ![]()
Via Wereldwijzer app
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Turkse wet niet ken. In Nederland MAG je daarop niet gescreend worden zonder je uitdrukkelijke toestemming!!!
Een uitgebreid genetisch onderzoek is tijdrovend en duur. Dat zullen ze echt niet voor migranten doen. Zoals hierboven al ergens stond: ze kijken waarschijnlijk alleen op een aantal ziektes als HIV en misschien Hepatitis.
Ik heb er helemaal geen verstand van en mijn askim ook weinig denk ik. Dus het zou heel goed kunnen dat ze inderdaad alleen op ziektes onderzoeken.
Echt iets voorkomen kunnen ze er toch niet mee, want als je wilt trouwen en kinderen krijgen dan kunnen ze dat toch niet voorkomen denk ik zo.
Voor mij zou het ook geen reden zijn om niet aan kinderen te beginnen denk ik maar dan krijg je een heel ander onderwerp ![]()