huurauto overnemen

hallo,
ik huur een auto(waarschijnlijk een hi-lux van toyota 4*4 dubb. cabine) in cusco en rijd in 3 weken naar lima via de logische route… Nu is het gebruikelijk dat men een drop-of kost betaald aangezien het een enkele reis is (450US). Misschien is iemend geintereseerd de auto in Lima over te nemen en naar Cusco te rijden. Wij komen op 21of22Aug 2010 aan in lima. Door kunnen wij beiden voordeel mee doen aangezien er dan geen drop - of betaald moet worden(hoop ik). De huurprijs is 75US/DAG. Ik huur hem waarschijnlijk bij www.manurentacar.com.
grz
steven
[EMAIL=“novidus@hotmail.com”]novidus@hotmail.com

pas wel op he, want je huurt de auto op jouw verantwoording. Als degene die hem van je overneemt er schade aan toebrengt wordt t van jouw credit card afgeschreven.

Kunt ook evt in La Paz een 4x4 huren http://www.rentacarpetita.com/
Is van Aldo, een zwitser. Praat duits,frans,engels en spaans. Zijn auto ´s zijn goed uitgerust en in tiptop staat (hij is zelf een geweldige monteur en heeft ook nog een werkplaats in La Paz). En die tiptopstaat van peruaanse 4x4 huurauto´s laat nog al eens te wensen over. En er staan niet echt veel praatpalen in dat uitgestrekte land…

dank voor de reactie,

ik wou het via het verhuurkantoor regelen dus ik in 1 richting en de anderen terug…

Controleer de auto voordat je bij het verhuurbedrijf wegrijdt goed hoor. M.n. banden hebben op peruaanse wegen goed te lijden, kijk of ze nog in goede staat zijn en er niet al een scheur inzit. Kijk bv ook of er een reserveband (en krik en moersleutel) bij zijn. Lijkt voor de hand liggend maar ik heb diverse malen mensen met een huurauto uit de brand moeten helepn omdat ze in the middle of nowhere (of el poto del mundo zoals ze in Peru zeggen) met een lekke band stonden en er toen achter kwamen dat er geen reserveband-of een lekke- in zat

ik weet het, ik maak ook meestal een paar foto’s van de auto, niet dat ze achteraf moeilijk beginnen doen over blutsen enz. het kost ook geen moeite van eerst eens even onder de kap te kijken(vloeistoffen) Het voordeel van dit verhuurbedrijf is dat ze een 24/24 depannage dienst hebben wat ook wel handig is. er is ook een volledige omnium op de auto. ik heb ook nagekeken hoe lang het bedrijf bestaat en hoe het bekend is in de buurt. dit was allemaal IO.
grz