Ik ben van plan om eind januari tot begin juni/juli in Izmir te gaan wonen (dus ik ben opzoek naar een tijdelijke woning).
Qua budget wil ik rond de 400 euro zitten ik heb geprobeerd om een huisgenoot te kunnen vinden maar dat ging al erg lastig. Dat zal ik zelf ook leuker vinden maargoed dat zit er volgens mij niet in:( , kunnen jullie mij misschien zeggen hoe ik verder moet zoeken voor een appartement?
Stap een plaatselijke emlak = makelaarskantoor binnen in de regio dat je wil gaan wonen.Die mensen weten altijd iets de huur in Uw budjet.Vraag een huurcontract in lira dat komt goedkoper uit.
gr. uit Kusadasi
Franka
Wij zijn op zoek naar een gemeubileerde woning in Manavgat, wij willen daar iets huren voor langere termijn. In eerste instantie voor een jaar en als het goed bevalt voor langere periode.Weet jij iets tussen 350 en 400 TL.
Beste Bahar, Probeer eens contact op te nemen met Gerard van Krieken die weet nogal wat van huurhuizen in die omgeving en die heeft enkele connecties daar tel 0031 135365837 / 0031629309393
zeg maar dat yvonne je heeft gestuurd, succes met zoeken
ik hoop dat het lukt, voor ons heeft hij ook een prachtig appartement in side gevonden, over 2 maanden gaan we vertrekken, deze week hebben we daar de meubels en zo gekocht, samen met gerard en een turkse man die alles maar dan ook echt alles voor ons heeft geregeld. Wij zaten met het taalprobleem en dat was zo helemaal opgelost.
Succes en nog een fijne avond
yvonne
Gisteren heb ik gebeld naar Gerard en hij gaat voor ons op zoek en je krijgt de hartelijke groeten van hem en ook moest ik jou bedanken omdat je ons doorverwezen hebt naar hem.
Wat leuk dat jullie ook in Side gaan wonen en waar gaan jullie wonen?
Wij hebben het afgelopen jaar ook in Side gewoont en zijn in november teruggekomen naar nederland maar het is ons zo goed bevallen dat we toch weer graag terug willen naar Turkije.
Gaan jullie ook werken in Turkije?
Fijne dag.
Hallo Bahar
we wonen in de wijk Kemer Okeanos appartementen, je moet eens contact opnemen als je er bent dan kunnen we een kopje koffie drinken misschien, wij zijn er van 24 maart tot en met 16 juni zeker. 0032484917551 laat maar eens wat van je horen
we gaan een beetje werken in het toerisme en mijn man gaat zo hier en daar wat klusjes doen. en verder genieten van al het moois wat daar te beleven is
groetjes yvonne
Beste Bahar
ik zit me te bedenken dat mailen beter is vanwege de kosten yvonne.sloots@gmail.com en bij Gerard ben je in hele goede handen , die kent veel mensen en je hebt in het begin echt wat wegwijs nodig. veel succes met zoeken
yvonne
Ik heb nogal wat ervaring in het district Antalya en heb uit eigen ervaring nogal wat tips voor je uit de praktijk,maar de eerste tip is KIJK UIT,niet om je bang te maken maar juist allert.
Wil je echt serieuze tips mijn e-mail is wico_mol@hotmail.com.
Groetjes Wico Mol.
Beste mensen,
Ga niet over 1 nacht ijs.
Vrienden van ons huren in een 5 sterren complex een appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers met toiletten all in
prijs, d.w.z.inclusief parkkosten ( € 700) per jaar, Tl. 600 per maand.
Dat is plm € 250 per maand.
Wel langdurig contract.
Kijk goed uit, er is genoeg goedkoop te huur.
Wij wonen sinds vorige week in Turkije in Side en betalen daar een aardige prijs voor, wij zijn dan op zoek naar een andere woning.
Mag ik vragen waar jou vrienden wonen in Turkije?
Gr. Bahar
Beste bahar,
Mijn vrienden wonen in Mahmutlar, en wij zelf ook.
Bevalt ons hier prima en zijn niet van plan weer te vertrekken.
Wat betaal je dan in Cide, en hoe groot is het?
Groet,
Hilbrand.
Hi,
Wij zijn ons ook aan het orienteren op het (permanent) wonen in Turkije. We willen eerst huren voordat we iets gaan kopen. Graag hoor ik meer van goede adresjes, zoals hierboven naar wordt verwezen,
alvast bedankt
Bob
Ik wil daar wel’op’reageren, maar let op wat je doet, als je meer wilt weten over ‘‘veilige adressen’’ mail me op mijn prive adres Yvonne.sloots@gmail.com
Bob,
Vertrouwd huren hoeft geen probleem te zijn.
Wij huren hier in een 5 sterren resort een prachtig appartement in Mahmutlar bij Alanya.
Mocht jullie dat aanspreken, mail mij dan, ik kan jullie misschien wel helpen om iets moois te vinden.
Mijn mailadres is hilbrandberends@gmail.com.
Ik adviseer niet direct in te gaan op aanbiedingen van een Turk of makelaar.
Vaak wordt er dan misbruik gemaakt en betaal je teveel.
Groet ,
Hilbrand.
Let op, ga niet in zee met die hildebrand, hebben wij ook gedaan, maar hij fopt je, 'pas aub op.
Meer weten yvonne.sloots@gmail.com
Succes met het zoeken
groetjes yvonne
Ik wil heel graag met een vriendin verhuizen naar Turkije als we klaar zijn met school, maar dat betekend dus dat we in t begin, niet heel veel geld zullen hebben en we willen dus ook niet te veel geld uitgeven de eerste periode daar.
Wat is een mooie plek die niet te duur is. We willen heel graag daarheen. Maakt niet uit in welke stad!