Appartement huren in Antalya

Hey allemaal !

Vandaag heb ik met iemand van mn klas die ook Turkse vriend heeft, gekeken om gedurende de zomermaanden (2 maanden dus) een appartementje te huren in Antalya. Nu zou ik graag willen weten of er iemand hier al ervaring mee heeft ? We zouden dan wel een job of zo gaan zoeken omdat 2 maanden niets doen ook niet aan mij besteed is.
Nu hebben we al iets leuks gevonden:
een appartement waar 6 personen in kunnen en het zou voor elk van ons op een kleine 500 € komen voor die 2 maanden.

Of heeft er iemand tips waar we nog kunnen gaan zoeken en liefst zo goedkoop mogelijk…?

Alvast bedankt xxx
Sevgilim

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Niet voor in de zomer, maar meer voor nu, om er een week of twee weken met m’n vriend te verblijven.

Helemaal niemand ? Ook Franka, Hans of Fransijn niet ?

Ik heb in de zomer ook 7 weken in een appartement in een turkse wijk gezeten. Maar ik was eraan gekomen via een oude kennis van vorig jaar. het was zijn appartement, maar hij ging op vakantie en dan kon ik er wel in!
Ik heb 200€ betaald voor ongeveer 7 weken! En gas, licht en water natuurlijk, maar dat stel werkelijk helamaal niets voor (2 maanden gas, licht en water was volgens mij iets van 17€)
Als je een baantje zoekt, krijg je er ook vaak woonruimte bij. Tenminste dat kan je regelen en het werd mij steeds aangeboden toen, maar dat appartementje beviel me reuze goed!!! Digitaal tv, internet ik had alles!! :smiley:

Liefs

waaaaaaaaaaaaah :eek: nu moét ik gewoon gaan !!! Zou ik dat ook nog kunnen krijgen voor zo een prijsje denk je ?

Hoe heb je dat appartementje gevonden waar je het over hebt dan? Via internet? Zou je daar misschien meer over kunnen vertellen?

Beste Sevgilim,

Allereerst het volgende;

De huurbazen zijn niet happig op een nederlandse vrouw met een turkse man.
Geeft hun geen zekerheid,vooral als je ook geen inkomsten hebt.

Dus als ze het verhuren dan vragen ze het huurbedrag in een keer te voldoen voor 1 jaar.

In Antalya is de gangbare huur(gemeubileerd) ong.500 euro per maand.
Dan heb ik het over 2-3 kamerappartementen in de wijk Cale.

Meer naar het centrum is de kwaliteit slechter en de huren hoger.

Maar nogmaals het zal heel moeilijk zijn om iets te vinden.

Succes met het zoeken,

Hans.

OK, bedankt voor de informatie. Maar het is vooral de bedoeling dat mijn vriendin en ik het samen huren voor 2 maanden. Onze vriendjes kunnen dan eventueel achterkomen als zij dit wensen. Maar het is onze droom om een maand of twee in Turkije te verblijven om te beginnen en ook het echte Turkse leven een beetje te leren kennen en de taal beter te leren en toe te passen aangezien we in Februari starten met een cursus.

toch bedankt xxx

Willen jullie per se in de stad Antalya zitten of kan dat ook ergens anders zijn.
Mocht je naar Side uit willen wijken ( 60 km van Antalya) zou ik zo voor jullie appartementjes weten, kan je zelfs kiezen…

Mocht je belangstelling hebben stuur mij dan maar een pm!

Wie weet wil ik volgende zomer 6 weken naar Side komen in de zomervakantie.:slight_smile:
Ik verveel me thuis stierlijk. Eventueel zou ik ook nog wel wat willen doen als er ergens hulp nodig is.
Dus als m’n plannen echt serieus worden, neem ik graag contact op.

Wie weet ben ik voor die tijd al weer in Side geweest en kunnen we persoonlijk afspraken maken.

Veel groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN