voordelige vakantieappartementen te huur

Goedenmiddag iedereen,

Als u het (net als ik) fijn vind om langer dan een weekje in Turkije te verblijven, zeg minstens 2 maanden, dan kom je al snel op hoge prijzen uit van een huurappartement. Ik zat ook met dit probleem, maar heb goede oplossingen gevonden.

In de Antalya regio betaal je in het zomerseizoen al snel tussen de 90 en 100 lira (als je geluk hebt) voor een dag voor een appartement. Voor 2 maanden kom je dan uit op een bedrag van minstens 6000 lira, dus 3000 euro.
Nu heb ik een goedkopere en voordeligere optie ontdekt; namelijk huren voor een jaar.

Hier in Side (Manavgat) heb je al 2+1 slaapkamerappartementen mét meubels, airco en vaak ook nog een zwembad voor 2800 euro… VOOR EEN JAAR! Dus dan kan je komen en gaan wanneer je wilt voor veel minder geld!

Ik heb dit zelf ook gedaan en moet zeggen dat het absoluut fantastisch bevalt en de kwaliteit is top. Zelfs tv, wasmachine… alles!
Uiteraard kunt u zelf u eisen stellen en voor ieder is wat wils.

Mocht u ook geïnteresseerd zijn in een appartementhuur voor langere tijd kunt u contact met mij opnemen, en dan kan ik u doorverwijzen naar de voordeligste opties en kunt u verschillende foto’s bekijken van de appartementen.

Ik wilde dit gewoon graag delen omdat het me echt verbaasde hoe voordelig het kan zijn, voor het geld van 2 maanden huur kan je gewoon een heel jaar huren!!

Groetjes Mindy