Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar een goedkoop appartementje in Antalya of Side, Helaas kan ik op internet alleen maar hele dure dingen vinden, 2200 euro per maand gaat niet echt lukken. Wie weet wat voor mij?
M.v.g Maaike
Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar een goedkoop appartementje in Antalya of Side, Helaas kan ik op internet alleen maar hele dure dingen vinden, 2200 euro per maand gaat niet echt lukken. Wie weet wat voor mij?
M.v.g Maaike
Hallo Maaike
Ik heb je vraag in een nieuw topic gezet: onder wonen en werken in Turkije en als vraag: Woning huren in Antalya of Side
Hier kunnen mensen je misschien beter helpen
Vr gr
Wat voor iets zoek je? Zoek je een woning in een site met zwembad en dergelijke? Of een simpel appartementje?
Heb je contacten in Side of Antalya? Het makkelijkste kun je via via achter huurwoningen komen. Zijn er appartementen te huur, hangen er meestal briefjes achter de ramen en kom je er het snelst achter door eens in de buurt rond te neuzen. Degenen die op internet staan zijn meestal inderdaad echt de luxere toeristen/vakantiewoningen.
Kijk even op www.hurriyetemlak.com hier vind je div.woningen.en betaalbaar.
wij wonen nu 5mnd. hier in turkye . wil je meer weten neem dan contact op met ladymaria , heeft een eigen reis forum opgezet . reizen met de auto van ned. naar turkye . kan je ??? mischien verder helpen . zend je email even door en ze neemt contact met je op .vgt. ladymaria
hallo,
Ik zou heel graag willen werken in turkije in de zomer van 2012, het liefst in een animatie team, heb ervaring in nederland, maar het schijnt heel moeilijk te zijn om een werkvergunning te krijgen,
hoe heb u/jij dat gedaan vraag ik mezelf dan af…
Met vriendelijke groet,
kelly
het email adres wat jij mij gezonden heb . is niet correct kelly . ik heb jou een mail gezonden ernaar , kreeg hem retour met de med, geen goed email adres , laat het mij ff weten als verder nog belang erbij heb ! oke grt. ladymaria
hallo,
oh dat is gek, voeg me anders toe op msn met dit zelfde adres, het is het goede,
heb zeker belang bij verdere informatie,
alvast bedankt
groetjes