hulp gevraagd voor russisch document

Ik wil binnenkort mijn russische vriendin bezoeken. Een prive uitnodiging heeft mijn vriendin aangevraagd. Maar dit kan wel 4 tot 8 weken duren. Daarom heb ik nu via een visumburo een toeristenvisum aangevraagd. Ik moet dan wel bij aankomst in Rusland bij een plaatselijk politiepost (verblijf is namelijk langer dan 7 dagen) een registratieformulier invullen. Met dit formulier wordt ik gerigistreerd bij de FMS (voormalige OVIR).
Dit document is 2 zijdig en in russisch.

Is er iemand die russisch leest ? Je hoeft niet het hele document te vertalen. Alleen kijken wat er allemaal gevraagd wordt. Wordt er nog gevraagd naar pasfotos of documenten die ik mogelijk nodig zou hebben.
Het is een beetje vervelend als ik in Moskou sta, en ik moet nog aanvullende papieren bij me hebben, om erachter te komen dat het niet lukt, en ik weer terug moet.
Uiteraard gaat mijn russische vriendin met mij mee. Maar ja, als ik bepaalde papieren mee moet nemen wil ik dat graag van te voren weet voordat ik afreis naar rusland .
De bijlage is een .pdf document Naam: arrivalnotice.pdf

Hoi Rob,
Zelf ben ik het Russisch niet machtig,maar misschien kan één van de vaste leden hier op wereldwijzer (Danechka zie link voor een priveberichtje : http://www.wereldwijzer.nl/private.php?do=newpm&u=229212 ) jou een beetje op weg helpen !
Succ6 nog !
groet,georgessiam.

ok, bedankt voor je snelle antwoord. Ik zal dit forumlid ook de vraag stellen, of hij/zij even wil kijken op het formulier.
Fantastisch om te zien op dit forum, waar men elkaar zo snel kan helpen, super !