Hulp gevraagd voor Cambodjaan die zijn droom wil verwezelijken.

Lemvuthy is een hardwerkende jongeman die ook veel doet zij zijn dorp bv kinderen Engels leren en hij rijdt toersiten rond in het mooie cambodja
Nu is hij bezig met een homestay om de mensen kennis te laten maken met het echte cambodja countryside
Hij heeft het huis top ideeen maar mist geld voor de bedden
Hij heeft er 4 nodig wat ongeveer 500 eu kost
Wie wil ons helpen zijn droom te realiseren?
Ik kan het helaas niet alleen

Komt vanzelf wel tourisme is aan het groeien en dan kan hij de bedden makkelijk betalen. En we moeten allemaal werken vooronderzoek centjes. Vind dit zo niet oo dit topic horen. Help iemand die geen eten heeft of geen dak boven zijn hoofd . Of een weeshuis. Kom op irriteer me hieraan.

En ik irriteer me aan deze manier van reageren. Er wordt netjes een vraag gesteld. Die kan ook best netjes beantwoord worden. Ik spring niet bij, daarvoor is het me een te ver van mijn bed verhaal. De jongeman komt in aanraking met toeristen en beheerst de Engelse taal. Laat hij zijn verhaal aan de toeristen vertellen. Als hij dat overtuigend doet zullen de fooien wellicht wat hoger uitpakken. Ik weet wel dat 500 euro daar veel meer is dan hier maar het blijft te overzien dus hij zal wat mij betreft wat langer door moeten sparen.

Beste Willem ja zo geeft iedereen er een eigen interpretatie en irritatie aan. En de reactie die ik geef is zeker niet onfatsoenlijk alleen vanuiteen ander perspectief gegeven. En iedereen is daar vrij in toch ? Fijne dag en reisplezier verder.
Vr Gr

Misschien is het aan te raden om iets meer geld te vragen voor het rondrijden van toeristen. En in Nederland rond een kerk gaan, waarbij er altijd geld gevraagd kan worden voor zulke dingen. Bij volle kerken geven mensen ongeveer een euro per persoon, daardoor was ik ook rond jouw benodigde bedrag gekomen voor Ugunda nl.