Werk gezocht in Cambodja

Heeft iemand tips qua werk in Cambodja , ik zou daar dolgraag willen werken of (kostenloos)vrijwilligerswerk willen doen en een tijdje daar wonen. Ik heb helaas geen goede opleidingen . Maar is daar voor een westerling iets te doen bijv in het toerisme of les geven ?

gr sander

Hoi Sander,

je zou hier eens kunnen kijken -> www.cambodia-dutch.org

Succes!

Hoi , nou ik heb daar al contact mee gehad daar moet je voor betalen , zon 10 dollar per dag . Is niet heel veel vergeleken met andere organisaties , mocht ik weer n keer op vakantie zijn in cambodja dan zou ik dat best willen doen voor een maandje . Maar nu ben ik op zoek voor iets van een aantal maanden en dan moet ik of geld verdienen of werken tegen kost en inwoning ofzo. 10 dollar lijkt niet veel per dag maar dat is voor 3 maanden toch zon 1200 euro om te mogen werken .

Hoi Sander, check even deze site DPG Media Privacy Gate
Ik ben vorig jaar naar Cambodja geweest en de man Cees Chamuleau heeft daar een schooltje en weeshuis in Sihanoukville, bij hem kun je vrijwilligers werk doen. Anders weet ik 100% zeker dat hij je genoeg tips kan geven.

Succes.

gr. Vera de Groot

Ok bedankt !

Misschien is dit wel iets ja .

gr sander

Mocht je iets in Cambodia zoeken kijk dan hier even :

Groetjes en succes
jan

He , Bedankt ! Zo wat een lijst . Veel vrijwilligersorganisaties zeg. Ook veel vacatures alleen de meeste zijn al verlopen, en bovendien vragen ze meestal meer opleiding dan ik heb.

Ik probeer een goede vrijwilligersorganisatie te zoeken Bedankt !

gr sander

Sander je moet dagelijks volgen, ik krijg ze automatisch en ieder dag wel…
Ook valt het opleidings niveau wel mee, dit is wat ze vragen maar wat ze krijgen is vaak lager…This cambodia…:-))

Succes
Gr
Jan

Oo het wordt dagelijks vernieuwd , ok . Ja waarschijnlijk maak je met minder ook al een kans , ik hoop t

merci

Draadje om te volgen, zit namelijk met heel gelijkaardige plannen in het hoofd

Ok , leuk . Waar zou jij het liefst willen werken en wat zoek je voor iets ?

gr Sander

Het idee is om als alles goed gaat tegen september op India te vliegen en van daaruit 1 à 2 jaar te gaan reizen -én werken waar mogelijk- richting Nepal, Tibet en hopelijk ook Bhutan. Dan zou ik willen vliegen of indien ook mogelijk over land reizen via Bangladesh en Myanmar, richting Thailand, dan door naar Laos en Vietnam om te eindigen in Cambodja.

Na die reis hoop ik vooral een beter zicht te krijgen op de realisatie van m’n migratie-droom, vandaar mijn interesse.

Heel graag zou ik in een boeddhistisch land gaan leven. Het soort werk zal ik wat nemen zoals het zich wilt voordoen, liefst wel iets ‘positief’ met perspectieven en dat me financieel toch nog in staat zou stellen om af en toe richting vrienden en familie in Europa te komen.

Werk nu als grafisch ontwerper/DTP’er maar ik ben jong, flexibel, gemotiveerd en geïnteresseerd genoeg om me in te zetten voor iets volledig anders, dus sta eigenlijk voor alles open. :biggrin:

Ok klinkt goed ! , zou ik ook wel willen. Maar wil nog naar school hier en heb nu te weinig (geen ) opleiding om daar zomaar werk te zoeken tijdens het reizen. Het lijkt me niet gemakkelijk om daar werk te krijgen maar als je enige opleiding hebt moet het daar wel n keer lukken denk ik .

Over land reizen van India naar Thailand lukt naar mijn weten niet.
Je komt Birma niet in over land vanuit Bangladesh of India. Alleen per vliegtuig.

Succes !