Beste Reizigers!!
Ik ben bezig mij te orienteren op een rondreis van Sydney naar Cairns terug van Cairns naar Alice Spring naar Melbourne en dat allemaal in de periode 28 dec 2010 tot week 8 2011 (twee maanden)
Al bij verschillende reisbureaus offertes aangevraagd maar kom nu echt om in de informatie, heb dan ook advies nodig van kenners ![]()
De vragen is het haalbaar de route?? Oostkust en dan Outback to Melbourne?. De bedoeling is om met een auto of busje rond te trekken. Heb net de offerte bij Wicked terug is niet duur maar kun je daar makkelijk mee overweg tijdens deze route? OF is het misschien beter om een auto te huren en een tent mee te nemen. Want betaal je camperplaast op campings??
En dan is het misschien beter om een binnenlandse vlucht vanaf Cairns naar Alice spring te kopen. Daar weer een auto huren en weer door naar Melbourne. IEmand ervaringen? Ohja dan nog maar even het laatste van slechts 1 reisbureau kreeg ik het advies om vooral niet in de Outback te gaan reizen ivm Wet- Seasan, de andere hoorde je er helemaal niet over. Ook hier hoor ik graag meer over.
Hartelijk dank!
Kortom heleboel vragen!