Hulp bij reisafstand en overnachtingsplek

Hallo,

Binnenkort vetrekken wij voor een reis naar Zuid Afrika en we hebben er echt al veel zin in! We hebben de reis in twee delen opgebouwd: van Kaapstad naar Port Elizabeth en van Durban naar Johannesburg.

Het stuk van Port Elizabeth naar Durban leggen we af met het vliegtuig. We landen ongeveer om 14.30 uur in Durban en moeten dan daar onze 4x4 met daktent ophalen. Vervolgens willen we direct Durban uit rijden richting St. Lucia. Heeft iemand enig idee hoeveel km we dan nog kunnen afleggen? Zouden we bijvoorbeeld tot Richards Bay kunnen rijden of is die afstand te groot? En hebben jullie leuke tips voor een camping in die omgeving? De volgende dag willen we naar St. Lucia rijden.

Ik hoop dat jullie ons van nuttige info en leuke tips kunnen voorzien.

Hoi Bianca.

Voordat jullie de koffers hebben, de auto hebben opgehaald en de uitleg over de auto hebben gekregen kan het zomaar opeens 17.00 uur zijn. Ik zou adviseren om lekker in Umdloti Beach een overnachtingsplek te zoeken, dit is een prachtig dorpje aan de kust op ongeveer tien minuten van de luchthaven. Dan lekker de dag erna pas kilometers gaan maken. Ik heb geen idee of er campings in de buurt zijn maar dit is makkelijk op te zoeken.

Van Durban Airport to aan St. Lucia is 2 uur tijden.