Met heel veel interesse heb ik de verschillende onderwerpen op dit forum gelezen. Hoewel er heel veel informatie staat weergegeven, wil ik toch een extra vraag posten.
Komende vakantie, eind juli/begin augustus, wil ik met mijn vrouw en mijn zoon van 6 naar Vietnam toe gaan. Hierbij hebben we maximaal 23 dagen de tijd.
Afgelopen jaar hebben we voor het eerst zelf een reis georganiseerd. Op dat moment zij we naar Indonesië gegaan, waarbij we Sumatra, Java en Bali hebben bezocht. Inclusief een driedaagse trekking door het regenwoud van Sumatra en een kleine afsluitende week met strand en duiken op Bali.
We hebben dit toen kunnen doen omdat we via via iemand hebben gevonden die hun reisschema (dat voor het overgrote deel aansloot op wat wij met de kleine man voor ogen hadden), inclusief de adressen van vluchtmaatschappijen, trein-organisaties, maar ook de hotel, gidsen enzovoorts.
We willen graag weer eenzelfde reis gaan maken; drie-en-een-halve week, rustig reistempo voor mijn zoon, maar ook een wat avontuurlijker uitstapje zoals een meerdaagse trekking voor zijn vader en het liefst ook eindigen in een hutje aan het strand voor zijn moeder. Is er iemand op dit forum die de uitwerking van een dergelijke reis beschikbaar heeft en wil delen? Dit zou voor ons een hele fijne houvast zijn, daar we toch nog wat huiverig zijn of we het wel of niet helemaal from scratch zelf zouden kunnen.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen!