Hoi mensen,
Ik heb een vraag aan jullie over de hotels die rolstoelvriendelijk is op Dominicaanse Republiek. Zijn er daar die wel gelijkvloers? En zijn er paar gehandicapte mensen ook wel eens geweest? En zijn er veel te doen zoals behalve alleen maar in de zon liggen?
Ik ben zo van plan om in 2007 samen met mijn familie op vakantie naar Dominicaanse Repbuliek voor 16 dagen. Maar ik heb wel gelezen dat sommige wegen in Dominicaanse Repbuliek niet altijd gelijkvloers is, maar het is wel te doen met mijn inklapbare scootermobiel. Zelf ben ik invalide. Vele hotels blijken wel over roelstoeltoeapssingen te beschikken zoals wc en van alles wat. Er zijn sommige hotels die helemaal geen lift hebben.
Dus, ik ben benieuwd naar jullie reactie!
Hoi,
Het Riu resort in Punta Cana bestaat uit 6 hotels. Groot opgezet en veel te doen. Zover ik weet is dit resort geschikt voor invalide mensen. Zo beschikt Riu Naiboa over liften omdat het hoogbouw is bijvoorbeeld. En overal waar trappetjes zijn, vind je ook schuine hellingen op het resort.
Omdat het resort zo groot is, is er vermaak genoeg. Het resort telt 6 hotels, dus 6 zwembaden, veel animatie en vele bars. Ook zeker voor invalide mensen is er genoeg te doen. Zelf ben ik al 9 keer op dit resort geweest en vlieg er binnekort weer heen.
Ik wens je veel succes met het maken van je keuze.
groetjes Kim