hallo luitjes
Wij vertrekken op 22 nov naar de D.R en verblijven dan in het barcelo dominican beach hotel. zijn er misschien mensen die ervaring hebben met dit hotel? alle reacties zijn van harte welkom
gr marjan
hallo luitjes
Wij vertrekken op 22 nov naar de D.R en verblijven dan in het barcelo dominican beach hotel. zijn er misschien mensen die ervaring hebben met dit hotel? alle reacties zijn van harte welkom
gr marjan
Hallo, ik las dat jullie daar in november 2008 geweest zijn, wij gaan volgende maand, is het jullie goed bevallen daar? Graag lees ik jullie reactie.
Groetjes Hans.
hallo hans
wij hebben het daar in nov ontzettend naar ons zin gehad. leuk hotel en lekker dicht bij een mooi stuk strand. geen slechte keuze. even ter extra info. we hebben een aantal exursies geboekt bij wimpy goessens. het was de moeite waard. het is een belg met officiele papieren als tour operator.
hij heeft een eigen website met gastenboek. leuk om eens in rond te neuzen. alvast veel plezier en laat bij terugkomst nog eens een reactie achter.
groetjes marjan :dag:
Hallo, tof zeg, wij gaan eind oktober met de kids naar DR bij de barcelo-reeks.
Ziet er me reuzeleuk uit ginder. Ik had al een internationaal rijbewijs aangevraagd, maar na wat ik allemaal gelezen heb over de rijstijl ter plaatse denk ik er toch eerder aan met openbaar vervoer rond te reizen, is het echt zo erg?
En kan iemand zeggen als je in de buurt van punta cana kan dolfijnen zien of moet je daarvoor echt tot puerto plata?
de meeste dolfijnen zijn bij samana,
auto huren kan wel maar neem full verzekering,
rij voorzichtig,ze halen hier links en rechts in,alles mag en kan hier,
gebeurt wat haal de amet(verkeers politie) erbij
ik woon hier 11 jaar 1x ongeluk gehad door mijn schuld
ik zou gewoon met openbaar vervoer gewoon, het is echt zo erg als je leest, het lijkt of je af en toe in Engeland rijd en daarbij zijn de wegen heel slecht in het algemeen, rijden zo ook gewoon zonder licht in het donker en met veel alcohol op.
Dus ja, waarom zou je moeilijkheden opzoeken ?
En voor dolfijnen moet je inderdaad naar Ocean World.
Ik ben eind september begin oktober op het resort geweest. En beviel ook mij wel goed, alleen had ik dus iets verkeerds gehad en promt in het ziekenhuis beland in Punta Cana. Maar de vriendelijkheid, de ligging, en het park op zich waren perfect. Alleen dus dat ene visje/stukje rauwkost of wat dan ook had ik niet moeten hebben. Kan trouwens overal gebeuren, iets verkeerds eten.
En het verkeer? Tja, ik heb na die week twee weken Santo Domingo gedaan en IK ga daar voorlopig dus niet zelf rijden. Gelukkig is mijn vriendin daar goed bekend en kon ik vollop van de stad genieten.
vertrekken zaterdag uit barcelo bavaro palace, hebben ons vree goed geamuseerd hier, willen zeker nog terug naar dominicaanse republiek, en kan zeker hispaniola explorer met mama gina, de belgische gids aanraden!