Wat zijn de rustigste hotels in Punta Cana?

Wij zijn een koppel die houden van een rustige strandvakantie. Wie kan mij de namen geven van de rustigste all-in resorts op de Dominicaanse republiek ? Liefst een rustige strandlokatie.:kus:

hallo,
in juan dolio is ,t erg rustig,
niet veel muziek,disco,s enz.
aanrader

Gran Bahia (naam van de hotelketen) Samana en Cayo Levantado zijn schitterende resorts en heel rustig

Ik ben er zelf niet geweest maar vrienden van mij wel en zij hebben bij Majestic Colonial gelogeerd. Dit schijnt ook een klantvriendelijk en rustig hotel te zijn. Niet te massaal en als ik de foto’s zie geloof ik dat ook wel. Het ziet eruit als een paradijsje.

Veel plezer!

www.dr1.com

Ik ben in Grand Palladium Punta Cana geweest en voor mij was het in een woord super. Schitterend witte strand en we hadden een prachtige luxe appartement. Het is wel een 5* resort. Alles is daar super schoon en het eten is in een woord geweldig lekker dat was mijn belevenis. Ik ben veel gewend maar dit is wel het luxe van het luxe. Wel veel duitsers en in Punta Cana is buiten het resort niet veel te beleven. Qua eten en zonvakantie wordt je wel verwend.
**
**

de riu palace macau is rustig en zeer netjes alles is daar gewoon zeer goed en luxe