Hotel bahia principe punta cana

Wij zijn een aantal jaren geleden voor de eerste keer naar de Dominicaanse Republiek geweest ,in Puerto Plata Playa Dorada. We hebben toen een geweldige vakantie gehad.Inmiddels hebben we al veel landen bezocht en nu hebben we weer geboekt voor de tweede keer Dominicaanse Republiek maar dan naar Punta Cana.Dit is een heel andere kant als de eerste keer en we kunnen niet wachten om te gaan het duurt alleen nog wel even want we gaan in december van dit jaar voor 12 dagen.
We hebben hotel Bahia Principe Punta Cana geboekt voor 12 dagen .Ik heb op internet al veel foto`s van dit vrij nieuwe hotel gezien en ik moet zeggen het ziet er prachtig uit.Mijn vraag is de volgende :Is er iemand die in dit hotel is geweest en hoe zijn de ervanringen daarvan?
Alvast bedankt voor de reacties !
groetjes Fransje :wave:

Op vakantiereiswijzer.nl kun je recencies lezen, en dit hotel heeft alleen lovende recencies, behalve dat het nogal afgelegen ligt en er buiten het hotel weinig te doen is. laat je weten hoe het je bevallen is?

Hoi SweetMiss,
Inderdaad ik heb de recenties op vakantiewijsreizer gelezen, en ik heb ook op tripadvisor.com gekeken daar staan op dit moment 624 foto`s van gasten die er zijn geweest en het ziet er geweldig uit.
Het duurt nog een tijdje voor het december is maar als we er zijn geweest zal ik zeker iets laten weten en in de tussentijd hoop ik dat er nog wat reacties komen van nedrelanders die er zijn geweest.
groetjes Fransje

Hoy Fransje,

Enkele jaren terug brachten wij onze vakantie door in Bahia Principe en toen was alles er in orde hoor. De kamers liggen er in een mooie tuin in blokken met 4 of 6 kamers/blok. Onze kamer lag ver op het einde dat was dus altijd een wandeling van een kleine 10 minuten om tot het hoofdgebouw te raken maar das geen probleem hoor het was aangenaam wandelen in de prima verzorgde straatjes met exotische beplanting. Het eten was prima in de verschillende restaurants en ook de animatie overdag was in orde. Enig minpuntje aan dit hotel is dat er voor het hotel een caraibisch straatje is die geen deel uitmaakt van het complex maar waar men u toch graag naartoe lokt(alles is daar betalend) De avondanimatie was van geen hoog niveau en aanschuiven aan de bar om aan wat drinken te geraken hoort er steevast bij. Rond 23u is de animatie afgelopen en roept men op om verder te feesten in de disco in het caraibisch straatje. Daar is soms ook nog live-muziek op straat te horen. De drankjes in dat straatje zijn dan weer enorme heerlijk(maar betalend) Wat ik mij nog zeer goed herinner van BP is de enorm mooie zonsondergang, een paar minuutjes was de hemel net boven de zee knalrood, ik heb daar prachtige foto’s van mijn dochter kunnen trekken(helaas niet digitaal)

Hoi Fransje

Hotel Bahia Principe is een geweldig 5 sterren hotel waar je helemaal niets te kort komt. Er is een buffet restaurant met een gigantische keuze. Verder zijn er een aantal ala carte restaurants. Even uit het hoofd: Een vis restaurant, een restaurant met een franse keuken, italiaans, mexicaans, een zeer mooi japans restaurant met show cooking. In het Frans restaurant wordt je bediend door obers in pak met netjes de servet om de arm bij het inschenken van de wijn. Ik heb diverse foto’s van toetjes op mijn site staan, ze steken er echt veel tijd in om kwaliteit te bieden.

In de enorme lobby met marmeren vloer, hoef je maar ergens te gaan zitten en er staat een dame naast je om te vragen wat je wil drinken. Wanneer het glas bijna leeg is, staan ze er weer, un autre mas senor?

het hotel bestaat eigenlijk uit twee hotel gespiegeld aan elkaar te heten Bahia principe punta cana en bahia principe bavaro. Beiden zijn zowat identiek aan elkaar.
In het hotel zelf zijn een 3 tal zwembaden te vinden, allen met een poolbar. Het zwembad bij het strand is het drukst bezocht. Vooraan het hotel is een appart gedeelte voor club leden, ook met pool en poolbar.

Het strand is gigantisch wit en het water is helder turquoise. Aan het strand ligt ook een duikschool. Een helicopter vlucht is zeker een aanrader, je vliegt dan over de hotel strip en over de zee.

Op mijn site heb ik diverse foto’s staan van ons verblijf.

Veel plezier, wou dat ik mee kon… Dit jaar gaan we ons geluk in Jamaica beproeven.

Danny
http://www.cubalibre.ws

Hoy Fransje,

Ik vrees dat ik mij moet verontschuldigen tegenover u, ik had het in mijn vorig posting over Bahia Principe in San Juan. Pas vandaag viel het mij op dat er nu ook een Bahia Principe in Punta Cana is. Over dit hotel kan ik natuurlijk niets zeggen behalve dat de stranden in Punta Cana fantastisch zijn, ik ga dan ook voor de 4é keer dit jaar naar Puna Cana.

Alvast een fijn verlof toegewenst.:yes:

Hai Fransje

Ik ben 8 feb/2006 voor 13 dagen naar Bahia Principe Punta cana geweest…En het was een super hotel…en zeker de moeite waard…
Groetjes Nency…Als je nog vragen heb betreft het hotel hoor ik het graag van je…

Ik ben er nu 2 keer geweest en vind het een super goed hotel. Vooral de annimatie. tennisles, strandspelen, super goede shows en disco. Het eten was ook erg goed. Bijna iedere dag kreeft gegeten. Wat een paleis. Zou er het hele jaar wel willen zitten.

hallo Fransje
wij gaan ook met kerst en nieuwjaar nnar daar misschien zien we jullie ginds wel groetjes
chris sabrina en yentel uit het regenachtige Belgie

Hallo Chris,
Leuk joh dat jullie naar bahia principe gaan maar helaas jullie zullen ons niet zien want wij hebben inmiddels ons hotel omgeboekt naar een ander hotel wat we toen ook wilde boeken maar waar ze toen aan het verbouwen waren.Omdat die verbouwing klaar is als wij er zijn hebben we nu voor hotel Sunscape Casa Del Mar gekozen in Bayahibe (we landen wel op punta cana)
Niet omdat Bahia Principe niet goed is hoor maar wij zijn gek van snorkelen en duiken en voor het hotel dat we nu geboekt hebben liggen 4 riffen meteen voor de deur waar je vanaf het strand naar toe kan en het water is veel rustiger dan bij Bahia Principe.Wij gaan nu 11 decmeber en komen 22 december weer thuis zodat we nog een paar dagen thuis met de kest kunnen bijkomen van de reis
Wij wensen jullie drietjes toch een heerlijke vakantie toe maar dat zal vast wel lukken denk ik.
gr.Fransje