Rolstoel

Beste mensen
Donderdag 15 Sep.vertrekken wij voor 2 weken naar ocho rios jamaica…
Ik heb wel een heel ongebruikelijke vraag,maar heel misschien dat een van jullie toch een antwoord heeft…
Het gaat om het volgende…is het mogelijk om in ocho rios een ROLSTOEL ! te huren.
Ik hoor jullie denken…lekkere vakantie wordt dat, maar mijn vrouw is een tijd geleden aan haar knie geopereerd en het herstel wil niet erg vlotten…vandaar.
bvd
Groetjes Carla en Ton. >>>

Hallo vakantiegangers,

Ik moet zeggen, ik ben het nooit tegengekomen in Jamaica, maar heb er ook nooit op gelet eerlijk gezegd.

Misschien kunnen ze je bij Independent Living Jamaica verder helpen. Die verkopen rolstoelen. Weet niet of ze ook in de verhuur zitten, maar zo niet dan weten ze misschien wel de weg waar ze dat eventueel wel doen in Jamaica.

Niet geschoten is altijd mis, toch?

Je vind ze hier: Independent living Jamaica

Ik wens jullie heel veel plezier in Ocho Rios!

Ik heb nog even navraag gedaan bij een reisleidster in Ocho Rios en die wist me te vertellen dat het niet mogelijk is om iets te huren in Ocho Rios.

Maar tevens wist ze te vertellen dat de meeste hotels niet te beroerd zijn om iets voor je te regelen, mits ze dat van te voren weten. Dus misschien is het wijs om even contact op te nemen met het hotel waar jullie gaan verblijven en te vragen naar de mogelijkheden, toch?

Suc6!

In ieder geval bedankt voor de moeite…maar de medewerker van straus reis bureau wist ons te vertellen nadat hij mailverkeer heeft gehad met het Riu hotel in ocho rios dat er geen rolstoel beschikbaar is…
Vinden wij op zich een beetje vreemd ( klasse hotel ! ) maar het zal wel…
Weet niet of er een mogelijkheid is om zelf te contacten met riu…
Maar nogmaals bedankt !!
gr. carla en Ton

[quote=“Bob_Marley, post:4, topic:95819”]

Weet niet of er een mogelijkheid is om zelf te contacten met riu…
/QUOTE]

Tuuuuuuuuuuuuurlijk… :slywink:

ClubHotel Riu Ocho Rios, Jamaica

Ocho Rios Address:
Mammee Bay. Ocho Rios
St. Ann P.O.Box 4442. Jamaica
Fax: (1)876 972 22 03
Phone: (1)876 972 22 00
Email Address: clubhotel.ochorios@riu.com