Hotels op Bali?

Vanaf 9 augustus trekken we 2 weken rond op Bali. We doen Seminyak, Candidasa, Lovina, Ubud en Sanur aan. Nu hebben we in deze plaatsen hotels geboekt op asia rooms.com.
We krijgen echter steeds mail terug dat de hotels volgeboekt zijn. Zo hebben we op Candidasa al 4 hotels proberen te boeken. Ook in Sanur en Ubud lukt het ons niet om een hotel te boeken. Kunnen we ervan uitgaan dat het ons daar toch wel lukt om een hotel te boeken?

Hoi jan,

Misschien de volgende opties:Hotel Rambutan op Lovina Beach en Saren Indah hotel in Ubud?

Wij hebben daar geboekt via email. Onze voorkeurkamer was ook al geboekt voor onze datum, maar ze geven je dan wel meteen een optie met aantrekkelijke prijs.

Gr sarah

Jan,

Ik weet niet of je al op www.zoover.nl gekeken hebt?
Daar staan beoordelingen van hotels beschreven. Je kunt via de kaart alle hotels op Bali vinden en
doorklikken naar evt. hun website.

Gr sarah

Bedankt voor de snelle reactie!
Twee van de 5 hotels hebben we intussen wel kunnen boeken, namelijk in Seminyak en Lovina. Dat is de reden dat we eigenlijk willen doorgaan met boeken van hotels bij asiarooms.com.
Het Saren Indah hotel in Ubud is volgeboekt net zoals het villa Sonia hotel in Ubud.
In Candidasa hebben we Nirwana, Alam Asmana, Anom beach en Fajar geprobeerd te boeken. Alle hotels zijn volgeboekt.

Hallo,

Als je via www.booking.com boekt dan zie je gelijk of een hotel beschikbaar is.

gr van Moira

Bedankt voor de reacties, maar mijn vraag is eigenlijk, zou het ons lukken om daar ter plaatse een hotel te krijgen voor een paar dagen?
Nu vooraf bij het boeken blijken al zoveel hotels vol te zitten.

Groeten J.

Na die bommen van gisteren zullen er hele volksmassa’s zijn die hun reisje naar Bali afzeggen.

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is natuurlijk ook een mogelijkheid!

Juist omdat je op 9 augustus gaat, de afzeggingen komen nu binnen voor vakanties die zeer binnenkort beginnen. Hoe luguber het ook klinkt, maar elke keer dat er zoiets gebeurd zijn en dat is al heel vaak gebeurd er voor de mensen die zich er niets van aantrekken grote voordelen te behalen. Ik weet niet hoeveel negatieve reisadviezen er al zijn, maar het zal deze zomer erg rustig zijn op toeristisch gebied in Indonesia.

Australia: “We advise you to reconsider your need to travel to Indonesia, including Bali, at this time due to the very high threat of terrorist attack.”

New Zealand: “There is high risk to your security in Indonesia (including Jakarta, Bali, Batam and Bintan) and we advise against all tourist and other non-essential travel due to the continuing high threat from terrorism. There is also a risk of kidnapping and civil unrest in certain parts of Indonesia”

Ik wil hiermee niet zeggen dat je thuis moet blijven, nee het tegengestelde. Goed opletten en alle soorten drukte vermijden.

Probeer het dan toch op een andere site. De hotels die u heeft gelozen kunnen ook wel op andere sites worden geboekt.

Je hebt gelijk. Bedankt voor de goede tip. Bij asiarooms heb ik in Candidasa 8x een hotel proberen te boeken en telkens bleek dit niet beschikbaar te zijn. 1x via een internetsite geprobeerd en het is gelukt.
We kunnen naar Bali!!!

Wat dacht je van een echt Balinees huisje in Ubud ? Zie www.gotobali.nl en vraag naar Emile en neem Ketut als chauffeur.

Succes, Indesco

PS. Verder kun je aldaar ook een accomodatie boeken, je kunt zelfs afdingen ! Ik zou wel voor de eerste (en bijv. de laatste nacht) iets hier boeken, gewoon omdat de reis best wel lang is en je dan voor de 1e dag in ieder geval iets hebt.

He Boomaap, ook weer in het land; hoe beviel Nederland/Amsterdam ???