Wij zijn van plan om volgende maand drie weken via Vancouver in de omgeving van Jasper/Banff/Calgary etc te reizen. Via internet zijn de prijzen van hotels best hoog (zo’n euro 120,-- p.p.p.n) Zijn dit normale prijzen en is het ook gemakkelijk om (bij voorkeur goedkoper) ter plekke hotels/motels te vinden? In Amerika ging dat vorig jaar best gemakkelijk en had je ook scherpe prijzen (o.a. door zo’n ‘bonnenboekje’). Geldt dit ook voor Canada? Ik ben benieuwd naar andermans ervaring … Alvast bedankt voor je reactie. Pieter en Marloes
Tja, wat bedoelen jullie met volgende maand? Augustus of september? Ik veronderstel dat hotels in september wat goedkoper zijn. Wij hebben van tevoren alle accommodaties geboekt (beetje chicken I guess). Suc6 met zoeken en boeken.
Henri
Ga in de kleine, nietszeggende plaatsje kijken, onder de $75 moet lukken dan. In de groteren plaatsen is het veel duurder, zeker rond Banff en Jasper.
Ik heb eens in november door dit gebied gereden, de motels waren toen heel goedkoop. Reserveren was echt niet nodig, het ging eigenlijk vanzelf.
Voorals de wat sobere uitziende motels die wel een verfje kunnen gebruiken waren goedkoop. De kamers waren toch allemaal hetzelfde: goed en schoon.
Een kamer moet lukken voor $55 of zelfs minder, zelfs in Banff en Jasper. Kijk iets verder dan het centrum. :nod: