Wij willen in september een rondreis maken. Maar zitten nog met wat vraagtekens. Vooral m.b.t. het boeken van de hotels.
Zouden jullie bv. in Las Vegas juist wel of niet op de strip een hotel boeken. Mijn gedachte vooraf is dat het lastig (drukke verkeer) is met de auto en beter iets buiten de strip kunnen. Nadeel is dat je vanuit je hotel daar weer heen moet/kan.
LA en San Fransisco hetzelfde. Hier blijven we 1 á 2 dagen. Zouden jullie dichtbij het vliegveld (LA) overnachten (vanwege het reisgemak) of is het middenin het centrum goed te doen? Yosemite ben ik ook nog naar op zoek, maar ik kan daar niet echt veel (betaalbare) hotels vinden.
Hi.
Als dit je eerste bezoek aan Las Vegas is zou ik proberen een striphotel te boeken. Parkeren is gratis (fooi voor de valetservice) en je zit midden in de actie. Wij zijn heel wat keren in Las Vegas geweest en geven niets meer om de strip. Ons favorite hotel in Las Vegas is Desert Rose Resort? Uitzichten op hotels als MGM, Luxor etc en kamers met keukens. Geen slotmachines in het hotel. Minder dan 10 minuten lopen naar de Strip, 5 minuten naar de mono rail bij MGM.
In LA zitten we meestal in Hollywood of West Hollywood bv in Orchid Suites met gratis parkeren. In San Francisco proberen we bij Union Sq of Fishermans Warff te overnachten.
In Yosemite willen we niet logeren. Veel te druk, We hebben wel in plaatsen als Sonora, Groveland, Mariposa en Oakhurst gelogeerd maar dan moet je nog een eind rijden naar de Valley. Probeer El Portal eens.
Yeehaw