Las Vegas; hotel aan de strip of juist niet

Hallo allemaal,

voor diegenen die in las Vegas zijn geweest, verbleven jullie in een hotel aan de strip of juist bewust niet? En wat raad je aan?

tnx weer!

groet,
christel

Voor een eerste reis zou ik zeker een hotel langs de strip zoeken. Je kijkt je ogen uit. Na een aantal bezoeken geven wij er niets meer om en logeren ergens anders maar we waren blij dat we tijdens onze eerste reis aan de strip zaten.

Toen ik in Las Vegas ben geweest zat ik in een hotel nabij de strip met een gratis shuttle service naar de strip toe. Dit heb ik als heel fijn ervaren. Ik verbleef toen in het BW Mardi Grass Inn ***. Het is wel in 2006 geweest dat ik daar ben geweest dus weet niet of het hotel nog steeds hetzelfde is. Als je af en toe rust wil is het fijn om terug te kunnen naar een hotel waar het rustig is en waar je lekker op je gemak aan het zwembad kan liggen.

Ik heb in 2009 ook aan de Strip gezeten, eenmaal op je kamer of ook bij het zwembad is van alle drukte niks te merken. Dus ja, zeker voor een eerste bezoek zou ik absoluut aan de Strip gaan zitten. Las Vegas is een compleet maffe stad, daar wil je dan ook middenin zitten.

Beste WizardOfOss

Uiteraard zijn er vele en goede hotels aan de strip.
Persoonlijk heb ik gelegen in Excalibur, aan het einde van de strip.
Deze keuze heb ik mede gemaakt uit de Trotter Zuidwest USA.
Ook de referenties op vakantiereiswijzer bepaalde mijn keuze.
En om eerlijk te zeggen, ik heb er geen spijt van gehad.
Alles was met de voet te doen en had je daar geen zin in, dan stopte de shuttle bus bij het hotel.
Een goedkoop, maar prachtig hotel, met alle gemakken voorzien.

Een verslag vindt je op mijn site.
West-Amerika

Tnx allen voor jullie reactie

Ik zit in meestal in Motel 8 op een straat die parallel loopt aan de strip. Lekker rustig en je loopt zo naar de strip toe, is maar een paar honderd meter. Hotels zat, dus de keuze daar is reuze.

Stratosphere tower is een echte aanrader. Niet duur en toch vlakbij de strip!

Dat is zeker een aanrader, en dan ook nog in een van die attracties daar bovenin gaan zitten. :cheer:
Heb ik ook gedaan, het was echt scary. :biggrin: