Las Vegas: nu of straks hotel boeken?

In April gaan wij 4 maanden met kinderen (6 & 8 jaar) door USA reizen. Begin juni zitten we in Vegas. Ik lees (ook via deze site) dat de prijzen nogal kunnen verschillen, zeker als ik nu op alle hotel- en boekingsites kijk. Wat is raadzaam, en wat is beetje de prijs voor 4 persoonskamer in Vegas, aan de Strip?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

Groet,

Nolletje

Met een reis van 4 maanden zou ik zo min mogelijk hotels vastleggen., Waarom zou je dat willen doen? Je hebt toch de tijd om flexibel te zijn? Probeer buiten het weekend in Las Vegas te overnachten. Zondag op maandag kan je vaak goed prijzen al krijgen. Wellicht dat van het uit eten gaan (of gaan jullie met een RV?) eens genoeg krijgt. Wellicht is het dan een idee om een condo met een keuken te zoeken. Is maar een idee. Ben benieuwd naar jullie route.
Yeehaw

He YeehaW!

Bedankt voor je wederom snelle reactie!
Onderstaand ons meest recente reisschema:

Met auto
10 april vanuit AMS naar New Orleans, waar wij 3 nachten verblijven.
New Orleans –> Pensacola (auto ophalen)
Pensacola —> Dublin, GA (Heerlijk Italiaans B&B)
Dublin –> Savannah, GA
Savannah –> Charleston, SC
Charleston –> Apalachen –> Washington DC
Washington –> Baltimore, MD (vrienden)
Baltimore –> Ocean City, NJ (beach house vrienden)
Ocean City –> NYC (11 t/m 18 mei)
NYC –> Swanville, Maine (ca. 12 dagen)
Swanvile —> Boston
Boston –> Las Vegas op 5 juni met vliegtuig

Met RV:
Las Vegas –> national Parks –> Las Vegas: 3 weken

Met auto:
Las Vegs –> san Diego
San Diego –> LAX
LAX –> SFO
SFO –> via via Vancouver (Island)
Vancouver (island) –> Seattle
Seattle –> Amsterdam (25 juli 2011)

New Orleans hebben we geboekt, New York ook (appartement in Harlem). Boston is lastig (centrum erg duur), maar hebben we ook optie op B&B. In Maine heerlijk huis aan het Swan Lake. En het resterende tussengedeelte zien we wel. Er kunnen altijd bestemmingen afvallen of bijkomen.

Het 2e gedeelte van de trip hebben we nog niets vastgelegd, alhoewel ik wel met de RV en auto bezig ben. Ik heb het gevoel dat we ook hier wel iets moeten vastleggen, omdat het een drukkere periode zal zijn. Of is dit niet zo? Overigens, voor dit 2e gedeelte zijn we nog druk aan het sparen…

Mocht je opmerkingen, tips, kritiek of wat dan ook hebben, dan hoor ik dat graag!

Alvast weer bedankt,

Groet,

Michiel

Wat een geweldig vooruitzicht Michiel en wat een prachtige reis!
Juni zal nog wel meevallen maar uiteraard zal juli erg druk zijn. Je komt in ieder geval na het Memorial Weekend in LV aan. De keuzes in Las Vegas zijn zo groot dat ik er niet aan zal beginnen om hier suggesties te doen. Wij prefereren een niet strip locatie maar hebben wel al eens aan de strip gezeten. Ga eens lekker lezen op deze site, paradox of choice: http://www.tripadvisor.com/Hotels-g45963-Las_Vegas_Nevada-Hotels.html Als je aan de Strip wil zitten zou ik kiezen voor het gedeelte tussen (ongeveer) Tropicana en Sahara.
De laatste keer zaten wij in het Desert Rose Resort, no 6 of zo op de lijst.
De meeste van de bestemmingen op de lijst hebben we ook gedaan en misschien kan ik helpen met de details. Een hele organisatie zo!
Happy planning.

Hoi Yeehaw,

Volgens mij zit je af en toe NIET te Wereldwijzeren…:slight_smile:

Weer bedankt voor je tips. Ik ga direct de site checken! En ik meld we wel weer…

Hartelijke groet,

Michiel

Er zijn nog meer travelsites…

Er zijn er zo veel… Maar mocht je goeie tips hebben…
Ook zijn er te veel auto-verhuur-sites. Ik heb de neiging om dit via een Nederlandse site te doen, zodat ik zeker weet dat alle verzekeringen zijn afgelsoten en ik in USA niets extra´s meer hoef af te sluiten.
Mocht je hier nog ideeën over hebben, graag!

Zit met RV bij Ideamerge.com. Lijkt me betrouwbaar en niet te duur.

Groet en goed weekend!!!

Michiel

Ik ben veel te lui om al die sites af te struinen en wij huren altijd de auto (meestal een standard SUV) via ons reisbureau en meestal via Hotelplan bij Hertz. Nooit problemen gehad. Onze laatste huurperiode was zelfs 77 dagen dus moesten we onderweg van auto wisselen. Voor de enorme SUV die we huurden betaalden we € 41,-- (in Orlando) to $ 43,-- (In las Vegas) per dag all in. Daar komen nog wel de kosten voor een 2nd driver bij als je dat verlangt en tussen Orlando en Las Vegas hadden we drop off kosten (duur). Maar als je een huurauto in bv Las Vegas huurt zijn er geen d/o kosten tussen NV, CA en Az. Die zullen er wel zijn tussen de SW en Seattle. Veel Nederlanders huren een auto bij www.usareisen.de Ik heb weinig klachten gehoord en denk dat dit een betrouwbaar adres is.
Yeehaw.

1 like

Hoi,

Ik ga twee keer per jaar naar Las Vegas en boek de hotels altijd op het laatste moment of als ik een aanbieding zie. Je kunt het hotel gewoon boeken als je een aanbieding ziet en deze weer annuleren als je een betere aanbieding ziet op een later tijdstip.

Kijk op www.smartervegas.com voor de beste prijzen, ik heb goede ervaringen met the Bellagio en het nieuwe Aria, ook Paris is een prima hotel. Deze hotels liggen lekker centraal op de strip.

Mocht je nog specifieke vragen hebben dan hoor ik het wel.

Welkom op het forum Ersta. Dat er nog meer posts moge volgen!
Yeehaw

Bedankt! Ik ga mijn best doen…

Hoi hoi!

Ik zie een heleboel goede tips voorbij komen over autoverhuur en hotels in Las Vegas, als je nog een goede tip hebt hierover, plaats 'm dan ook in de Las Vegas reisgids! Ik zie dat Yeehaw al zo goed is geweest maar de gids kan nog wel wat goede tips gebruiken :slight_smile:

Nu of straks hotel/motel boeken …

TIP
Kijk of er op de datum is dat jij in Las Vegas wilt overnachten geen groot Congress (bijeenkomst/beurs) is. Dan kan het namelijk zijn dat veel hotelaccomodatie volgeboekt is.

Bedankt De Kat,

Gouden tip!

En in het weekend is het een stuk duurder in Las Vegas…

Hoi nolletje

Ik lees dat je een rv huurt in Vegas, ga dan naar het rv park van circus circus.
Het ligt aan de strip en je hebt daar een zwembad en een adventure dome voor de kids.

1 like