Ik heb een vraagje over het boeken van een Hotel in Las Vegas:
We gaan (ongeveer) van 1-10-2012 t/m 5-10-2012 verblijven in Las Vegas, en ik vroeg me af wat het goedkoopste is om nu al een hotel te boeken voor Las Vegas of pas later (paar weken vantevoren) een hotel te boeken, of zelfs gewoon erheen te rijden en daar te kijken?
Als ik bijvoorbeeld kijk naar het MGM Hotel, dit kost op dit moment in de periode als wij willen gaan €436, terwijl in de periode 27-08-2012 t/m 31-08-2012 (dus volgende week) ditzelfde €226 kost.
Ligt dit gewoon aan de periode dat wij willen gaan? Of is het goedkoper om hier pas laat te boeken?
We zijn erover aan het denken om een hotel met een beetje luxe te pakken aangezien dit onze laatste bestemming is en de hotels hier over het algemeen niet heel duur zijn, zoals bijvoorbeeld het MGM of Ceasars Palace of iets in die richting. Of wellicht weten jullie nog een goed betaalbaar hotel?
De prijzen zijn ook afhankelijk of het weekend is of niet. In het weekend zijn de prijzen al snel het dubbele en meer. En of er iets is, een of andere beurs waardoor het druk is. Ook dan zijn de prijzen duur.
Je zou ook priceline eens kunnen proberen. Of kijk op www.smartervegas.com.
Dat het in het weekend duurder is dat wist, maar dat doet er hier niet toe omdat beide prijzen voor dezelfde dagen in de week zijn (maandag tm vrijdag).
Voor uw gemoedsrust is op voorhand boeken misschien wel handiger
Wij hebben in Las Vegas in The Mirage gelogeerd en hebben 5 dagen op voorhand geboekt. We hadden via een tante uit USA een couponcode toegestuurd gekregen. Altijd handig! Hadden we die niet gehad, was het The Venetian geweest (via www.smartervegas.com).
Check gewoon zeker of er geen conventie is ofzo in Vegas dan. Als dat niet het geval is, kan je volgens mij best wel nog iets leuks vinden een week op voorhand.