Hotels Baobab in Vietnam

Hoi,

Ga binnenkort op een rondreis met Baobab door Vietnam.
Iemand enig idee welke hotels deze organisatie gebruikt? Ga o.a. naar Hanoi, Saigon, Na Trangh, Hue en Hoi An. En o.a. Sapa / Bac Ha.
>>>

Heb er enorm zin in.

Ben benieuwd of jullie enig idee hebben…

bedankt vast!

Annelies

Hallo Annelies,

Ik vind het wel wat vreemd dat je een reis geboekt hebt en de hotels niet kent.
Hoe heb je een afweging kunnen maken van de prijs t.ov. bijv. het geboden comfort, trips, wat is inclusief enz.??

Wanneer je je geboekte reis van Baobab even post kom ik er wel achter.
Zag op de site dat er eigenlijk niet echt hotels genoemd werden.

gr
Ton.

Hallo Ton,

Meer info dan op de site van Baobab heb ik niet. Hier stond voldoende reisinfo op over excursies, plaatsen e.d. om de reis te boeken.
Dat je de hotels niet weet (tot een week van tevoren) is normaal voor dit soort reizen.

Vroeg me alleen af of iemand ervaring had met de hotels op deze reis. Uit nieuwsgierigheid
:smile:

groet
Annelies

Hallo Annelies,

Dat snap ik , maar heb je de bijv. de 23 deaagse groepsreis reis geboekt naar Viet Nam.
Of een andere, dan kan ik je verder informeren met de hotelkeuze van Baobab.

gr
Ton.

Hallo Ton,

Inderdaad de 23-daagse.

Bedankt vast!

Annelies

Ohh wat lekker dat je naar vietnam gaat. Heel veel plezier! Maar dat komt wel goed :slight_smile:

Dank je! Lijkt me een prachtig land!
Hoop alleen dat de regen meevalt :slight_smile:

Ja dat is altijd lastig in vietnam…

Hallo Ton,

Ik ga de Rondreis Indochina - Laos, Cambodja, Vietnam & Thailand
26 daagse groepsreis met Baobab vertrek 9 aug. Kun jij informatie vinden over de hotels?
Bedankt.

Groet, Sylvia

Hallo Sylvia,

Duurde wat lang, maar ik heb eigenlijk gewoon een mailje gestuurd naar Baobab met jouw vraag welke hotels ze gebruikten.
Deze kreeg ik gisteren binnen.

Hier het antwoord.

U geeft aan dat u graag wilt weten welke accommodaties er tijdens deze prachtige rondreis door Indochina door ons zijn geselecteerd. Hierbij stuur ik u een indicatie van de accommodaties waar onze reizigers hebben overnacht.

Luang Prabang: Villa Kiengkham Hotel

Van Vieng: Tavornsouk Hotel

Dong Hoi: Ban Mai Hotel

Hue: Duy Tan Hotel

Hoi An: Phu Tinh 2 Hotel

Phom Phen: Diamond Hotel.

Siem Reap: Casa Angor Hotel

Houdt u er wel rekening mee dat wij per bestemming van meerdere hotels gebruik maken en dat de bovengenoemde hotels onder voorbehoud zijn. We hopen u hierbij in ieder geval een goed beeld te kunnen geven van het soort accommodatie dat wij in deze landen gebruiken.

Ik dat dit je wat helpt.

gr.
Ton.