Beste mensen.
In februari (080211) 2010 ben ik van plan om 26 dagen naar Thailand, Laos, vietnam en Cambodja te gaan. Ik ben getrouwd maar ik ga alleen en sluit mij aan bij groepsreis Ben ooit wel eens naar Afrika met Fox geweest. Heel goed, maar wel duur. Baobab is goedkoper en ik lees wisselende recensies over de gidsen en het vervoer. Wie heeft er recentelijk ervaringen met Baobab opgedaan en wil dat met mij delen zodat ik kan besluiten mijn optie al of niet te handhaven?
Hallo
Ik heb geen ervaring met reis clubs , maar wel deze zomer met mijn zoon een rondreis gemaakt .
Thailand : bangkok Chang mai , Pai , Moh song en terug naar Chang mai en door naar changKong grensplaats en oversteken naar Loas met de slowboot naar luang prabang en van daar naar vangvieng en vientianne en dan pakse en door naar de mekong delta en vandaaruit makkelijk naar cambodja te reizen .
Ik hoor graag jou reactie
vr gr Erik
Sorry ik heb er geen ervaring mee. Ik ben afgelopen december wel op eigen gelegenheid van Ho Chi Min via Cambodja naar Bangkok gegaan. Dat was een mooie reis welke ik iedereen kan aanraden.
Hallo primadonna, hoe was de reis met Baobab? Ik wil met mijn vrouw ook de reis met Baobab naar Thailand maken, maar lees hier niet zo goede berichten maar op Baobab - Ervaringen en Beoordelingen bv juist weer goede berichten. Hoe is Baobab in Thailand? En hoe is de gids?