Reisgen(o)otje(s) gezocht voor groepsreis Baobab - Indochina

Hey allemaal,

Ik, meisje van 25 en docent Nederlands, wil graag eens een mooie reis maken. Aangezien al m’n vriendinnen of gesettled zijn en met hun vriend op vakantie gaan, of geen geld hebben voor een dergelijke reis lijkt het mij heel erg leuk om in juli/augustus met een groepreis van Baobab naar Indochina: Laos, Cabodja, Vietnam & Thailand te gaan. Reisorganisatie staat overigens nog niet vast, maar vanwege de vertrekdatum en het soort reis gaat m’n voorkeur uit naar Baobab. Het zou dan gaan om de reis van 13 juli - 7 augustus, i.v.m. m’n werk ben ik gebonden aan de schoolvakanties, vandaar.

Zijn er meer mensen die het leuk vinden om daarheen te gaan? Informatie over de reis kun je vinden op http://www.baobab.nl/packageroute.asp?PackageCode=3550
Het lijkt me namelijk leuk om van tevoren alvast iemand (of meerdere mensen natuurlijk) een beetje te leren kennen…

Groetjes van Jamie

Hey Jamie!

Ik ken je probleem van vriendinnen die zich gaan settelen met hun vriendjes of geen geld uit willen geven aan zo’n reis. En ik zou net zoals jij heel graag naar Cambodja, Vietnam en Thailand willen maar alleen is ook zo alleen.

Dus mocht je interesse hebben, hoor ik het wel van je!

Groetjes Michelle

Hey Michelle!

Dankjewel voor je reactie! Heb zeker interesse, wat zijn jouw plannen? Aangezien het voor mij de eerste keer is dat ik zo’n verre reis ga maken, wil ik in elk geval mee met een groepsrondreis, vandaar.

Groetjes Jamie

Hey!

Ik heb je een prive berichtje gestuurd!

Groetjes Michelle

1 like

Hey Jamie!

Ik ben misschien van plan met een groepsreis van Shoestring mee te gaan…
China voor 29 dagen (en dan 1600 euro).
Lijkt je dit misschien ook leuk?
Ikzelf ben trouwens 20 en studeer International Business in Engeland.

Ik hoop nog iets van je te horen :wink: