Shoestringreis Laos, Vietnam en Cambodja juli/aug 2010

Hey allemaal,

Ik ben Jamie, 25 jaar en ik heb zin om deze reis naar Klassiek Indochina (Laos, Vietnam en Cambodja) te maken!
http://shoestring.nl/azie/vietnam/laos-vietnam-en-cambodja

Aangezien al m’n vriendinnen of zijn gaan samenwonen, of geen geld hebben voor een dergelijke reis, ben ik op zoek naar een reisgenootje (of meerdere natuurlijk) voor deze reis. Ik zou het namelijk leuk vinden om van te voren alvast iemand te leren kennen.

Eerder had ik al een oproepje geplaatst naar dezelfde bestemming alleen dan met een andere organisatie, maar de plannen zijn dus iets gewijzigd.

Aangezien ik vast zit aan de schoolvakanties, i.v.m. m’n werk, zou ik het liefst 16 juli, maar eventueel is 30 juli ook mogelijk, vertrekken.

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Jamie

Hoi Jamie,

Leuk, die reis heb ik ook opgeschreven als leuke mogelijkheid. Ik zit zelf ook vast aan de schoolvakanties aangezien ik voor de klas sta, dus die 16 juli komt mij ook het beste uit. Ik ben trouwens ook 25 en zit met hetzelfde probleem dat iedereen om mij heen gesetteld is.

Moet wel zeggen dat ik nog twijfel tussen deze reis en een reis naar Mexico, Guatamala, Belize en Honduras (Mayaroute)

Groetjes, Wietske

Hoi Wietske,

Leuk dat je reageert! Ik sta ook voor de klas, geef Nederlands. :slight_smile: Welk vak geef jij?

Voor mij staat de reis naar Laos, Vietnam en Cambodja nog niet vast, maar lijkt me wel heel erg leuk. De reis naar Mexico, Guatamala, Belize en Honduras ziet er trouwens ook erg leuk uit.

Als je het leuk vindt, kunnen we mailen, dat praat wat makkelijker dan hier op het forum. Ik stuur je in een privebericht mijn mailadres.

Groetjes, Jamie