Ik ben mij aan het orienteren voor mijn volgende vakantie. Vietnam is één van mijn optie’s. Nu heb ik bij Baobab een mooie reis gezien naar Noord-vietnam. 14 dagen Hanoi, Mai chau, sapa, bac ha, ban gioc, halong bay en nog wat meer. Volgens mij vooral natuur, cultuur en een beetje stad.
Heeft iemand eerder met Baobab door vietnam gereist? dit word voor mij de eerste keer vietnam en de eerste keer Baobab dus alle ervaringen zijn welkom.
Maar je hebt wel gelijk dat het veel natuur is , cultuur en beetje stad.
Zag een prijs van rond de 1200 euro pp?
Kwam bij mij meteen de vraag op of je alleen die 2 weken in Viet Nam wilt verblijven of nog verder wilt om meer van het land te zien?
Maar wanneer ik dit zo bekijk en de prijs is dit een prachtige deal, en wanneer je niets verder wilt zien en alleen deze 14 dagen, 11 dagen Viet Nam effectief hebt, en geen bezwaar met groepsreizen.
Denk dat je daar niet onder kan met deze bedragen incl. vlucht.
Maar wel zoals geschreven alleen het noorden voor een prima prijs voor een groepsreis.
Het is inderdaad de reis die je gezien hebt. Ik heb helaas maar 3 weken vrij en wil het dus bij een reis van 2 weken houden, welke reis en naar welk land maakt mij dan nog niet zo heel veel uit. Ik weet wel dat ik voor de bijzondere culturen, landschappen en geschiedenis van een land ga.
Slaat deze reis, naar jou mening dan, echt hele belangrijke dingen over die iedereen absoluut gezien moet hebben? In het noorden.
Ik denk dat wanneer je in het noorden gaat reizen misschien een plaatsje mis, maar voor dit geld en route en je wilt een groepsreis is dit een heel nette prijs.
Zou wel even de tijden van de vluchten goed in de gaten houden om geen dagen te verliezen.
Ik vind dit een niet een dure en reële prijs voor een groepstour.
Je hebt ook een leuke route met veel natuur.
Ik heb Vietnam bezocht met djoser. Djoser, baobab en sawadee zijn soort gelijke reisorganisaties. Gevarieerde groepen qua leeftijden, alleengaanden en stellen, ieder met leuke verhalen en erg flexibele personen.
Het noorden vond ik mooier dan het zuiden. Naar het noorden ga je voor de natuur, in het zuiden heb je de cultuur/geschiedenis. Wat alleen jammer dat je Hoi An niet aan doet, dit vond ik een ontzettende leuke en mooie plaats. Misschien kun je je reis zelf nog verlengen met een paar dagen daar?