Geen hotel van te voren geboekt... Slim of niet?

Hallo allemaal wij gaan zeer binnenkort naar Vietnam (zeg volgende week) we hebben de tickets geboekt en we hebben het eerste Hotel geboekt bij aankomst in Hanoi. De rest van de hotels willen we in Vietnam zelf boeken… Is dit goed te doen of zijn er mensen met andere ervaringen?

Groet,
Erc

Beste Erc,

Wij gaan 26 april weer naar Vietnam en doen het ook zo.
In 2008 zijn we ook geweest en hebben toen ook alleen in Hanoi ons eerste Hotel/guesthouse geboekt, is prima te doen.

Veel plezier

René

1 like

Heel erg bedankt voor je reactie! Wat ik mij dan nog afvraag, hoe hebben jullie dat dan gedaan, hebben jullie gewoon gezocht in de stadjes naar een hotel of hebben jullie een taxi gevraagd om jullie naar een hotel te brengen?

Beste Erc,

Toen wij vanuit Hanoi een trip boekte naar bv Sapa of Halong Bay was dat altijd incl. onderkomen en dus prima geregeld.
voor Hué, Hoi An, Mui Ne enz. gebruikte wij een lonely planet waarin goede tips werden gegeven. In Ho Chi Minh hebben we ons laten rijden naar de wijk waarvan lonely planet aangaf dat daar de leukste guesthouses zaten en vervolgens lekker onderhandeld met de eigenaren, is ook leuk!

Succes,

René

Ik heb het precies zo gedaan. Is mij prima bevallen!

Hele fijne reis!

Groetjes, Anne