Hotels Bangkok voor 25 euro

Prince Palace Hotel **** in Bangkok is fantastisch voor weinig geld! Het hotel beschikt over 2 zwembaden, het ontbijt is zeer uitgebreid. De ligging is perfect, personeel is zeer aardig, het kan wel heel druk zijn in het hotel, omdat er ook veel bruiloften worden georganiseerd. Voor 27 - 35 euro heb je een super mooie kamer, met alles erop en der aan.

Groeten,

Robert.

Hallo,

Ik verblijf altijd als ik in bangkok ben in dat hotel. Ik boek mijn kamer dan vai greenwoodtravel omdat je dan 1300 bath betaald wat inderdaad zo’n 28 euro is.
Alleen ik moet wel even wat zeggen van het ontbijt dat ik dat niet zo super vind als jij het beschrijft. Zo uitgebreid vind ik het niet. Als je geen ontbijt eet wat aziatisch is dan kom je niet verder dan een toast en crosaint met ei of jam.

Ik vind het altijd wel een fijn hotel en in het oude gedeelte hebben ze de beste bedden waar ik in ga liggen en zo ben vertrokken.

gr van Moira

Hoi,

Ik heb de ervaring dat je bij Prince Palace wel op een hoger bedrag uitkomt. Heb zojuist gekeken en je zit al snel op 2500THB.
Als je goed uitkijkt kun je via www.Expedia.com of www.Agoda.com vaak goedkoop boeken. Zij hebben vaak aanbiedingen.
Gisteren een viersterrenhotel geboekt in een hartstikke luxe kamer (Furamaxclusive Sukhumvit), incl. ontbijt, zwembad, balkon, keuken, enz. Betaal € 30,- via Expedia, bij Agoda € 63. Kan ook wel eens andersom zijn.
Het Lamphu guesthouse bij Kao San Road heeft tegenwoordig een eigen website: www.lamphuhouse.com. Is nog steeds een hele goed keuze voor € 15,- of minder.
Mijn advies: surf op internet en je hebt vaak goede hotels voor weinig geld.

Hallo,

die prijs waar wij over praten is via www.greenwoodtravel.nl ik betaal dan 1300 bath per nacht inclusief ontbijt.

gr van Moira

woraburi
sukhumvit gebied en
sawasdee sukhumvit soi 57 beiden goedkoop en vlakbij de BTS

Echt een fantastisch hotel… :disgust: gister daarvandaan gekomen.
We moesten ongeveer 10 minuten lopen naar de kamer vanaf de hoofdingang: trap op, lift in, lobby doorlopen, naar buiten langs zwembad, langs restaurant, gang doorlopen, trap op, lift in, gang doorlopen en we waren bij de kamer. Ook als je het hotel uit wil lopen wordt je door het personeel helemaal ondervraagd, Waar ga je heen? Wat ga je doen? (dat gaat hun toch niks aan?) Ik snap best dat ze een taxi of tour willen verkopen maar van zo’n luxe hotel verwacht je toch dat je niet lastiggevallen wordt, en ze laten je echt niet met rust. De kamer was wel mooi maar de badkamer lag jammergenoeg helemaal vol met zwart gekrulde haren (ik heb rood haar), ook leuk dat je een balkon hebt maar de deuren op slot zitten en niet open mogen, terwijl het een rokers kamer is!

Ik ben echt niet iemand die alles heel luxe wil maar Bangkok was de afsluiter van onze vakantie en hadden expres een luxe hotel uitgekozen, dus dan verwacht je dat ook. Ik ben blij dat ik weer thuis ben!

Hallo,

Tip van de week altijd een kamer vragen in het oude gedeelte dan zul je daar geen last van hebben. Ik vind de bedden daar ook beter. Ik heb niet de ervaring dat het hotelpersoneels mij vragen heeft gesteld wat ik ga doen. Ik loop gewoon het hotel uit en ga of lopen of neem een tuktuk. Het is niet de luxe zoals het Hilton hotel dat is pas luxe. Voor het geld wat je voor het Prince Palace hotel betaald verwacht ik niets beter dan dit hotel. Het is het geld waard voor wat ze aanbieden. Ik ben zelf gewend aan 5 sterren hotels die zijn echt wel beter dan Prince Palace hotel. Maar ik vind het de prijs waard voor wat je er voor krijgt.
Maar ja het is ook persoonlijk ieder zo zijn ervaring natuurlijk.

Het Prince Palace is verre van een 4* hotel (max. 3*). Ik hoop niet dat je je uit het veld laat slaan door deze (voor jou) tegenvaller. Mocht je in de toekomst weer je vakantie in Bangkok eindigen, dan zou ik voor iets duurder gaan en tevens in de buurt van de Sukhumvit (meer keus/fun en dicht bij de BTS) zoeken. Ik wil je ook adviseren om de recensies op de hotel-sites na te lopen; want dat kan je een hoop ergernis besparen.

Groet,
Joe

reviews op hotels website kloppen 9 van de 10 keer helemaal niet vooral tripadvisor klopt geen bal van. Dit komt omdat mensen die voor de hotels werken hier zelf reviews op schrijven. Dit heeft hier op wereldwijzer ook beschreven gestaan. Het is ook heel persoonlijk hoe mensen hotels vinden. Ikzelf vind Prince Palace hotel geweldig en boek dit hotel altijd als ik in Bangkok ben ik vind het een zeer prettig hotel en zeer goedkoop. Ik verblijf normaal in hotels voor rond 80 a 100 euro en dit hotel kost me maar 30 euro dat vind ik een koopje voor een 4 sterren hotel.

voor de meeste mensen is een luxe hotel nou niet bepaald dit hotel. Als Prince palace een 4 sterren is dan waren de reacties over het algemeen stukken beter geweest.

Heel simpel: wil je een luxe hotel in Bangkok neem dan niet Prince palace en ga naar de echte luxe hotels, Sofitel Silom, Landmark om maar een paar te noemen.
Mensen denken echt voor dit bedrag de hoofdprijs te krijgen, niet dus.

Ik denk wel dat de prijs kwaliteit verhouding goed te noemen is voor dit hotel.

Frank

Hallo,

Ja nogmaals het is heel persoonlijk. Ik vind het wel 4 sterren waard en vind het een geweldig hotel maar iedereen denkt daar anders over en dat mag ook. Zou wat zijn als we allemaal hetzelfde hotel mooi zouden vinden.