Hotel tegenover Kombo Beach

Ik ben voor mezelf en iemand anders al weer bezig met de reis van 2014. Daarbij kwam “het hotel tegenover Kombo Beach” naar voren. Maar een naam heb ik dus niet. Het schijnt een mooi low-budget hotel te zijn voor vogelliefhebbers die verder geen luxe hoeven.
Weet iemand toevallig de naam van dat hotel? Of beter nog, heeft iemand ervaringen en/of foto’s?

Bij voorbaat dank,
Alex.

Ik ken het niet. Enige dat ik erover kan vinden is dat er een barretje of restaurant tegenover Kombo Beach zit.
Geen hotel voor zover ik kan vinden. Anders even iemand laten kijken die in Gambia woont? Je gids bijvoorbeeld?

Leuk om alweer bezig te zijn met Gambia voor 2014! Gelukkig hoeven wij maar tot april dit jaar geduld te hebben, maar dan is het ook alweer ruim 2 jaar sinds de laatste trip naar Gambia :wink:

M’n gids heb ik ook al gemaild, maar dat duurt altijd wel even voordat die reageert.
Kom jij toevallig in april nog in Kotu? :wink:

Kom er vast een keer langs! Ben er drie weken…

Net een reactie gehad van Lamin, onze vriend/gids.
Het is het Bakutou hotel.

Aha… Dat is toch nog snel gehoord dan! Nooit van gehoord en ik vind er zo snel ook niets over op Google. Gelukkig kan je nog even rondkijken en uitzoeken voordat 2013 voorbij is :wink:
Wanneer in 2014 gaan jullie?

Denk dat ie deze bedoelt: http://www.bakotuhotel.com/

Dat zit niet tegenover Kombo hoor!
Daar zit echt niks, het zit net wat verder.
Het Bakoteh hotel zit meer tegenover de craftmarket. De ingang zit er zelfs gelijk naast en je hebt daar ook een klein terrasje.
Het zit eigenlijk naast de standplaats voor taxi’s en naast Bungalow Beach.
Ik zie daar inderdaad wel vaak vogelliefhebbers met grote camera’s naar binnen gaan. Het schijnt echt low-budget te zijn.
Ik wist ook eerst niet dat het een hotel was, want zo oogt het ook totaal niet.
Aan de andere kant van dat terrasje zit ook nog wat, iets van appartementen, maar geen flauw idee wat dit is. Je kunt er in ieder geval wel eten, maar er zit een groot hek omheen.

Dat is 'm!

In januari, ik ga heen samen met een vriend via: http://bancdarguin.nl/home-bancdarguin/
Mijn vrouw gaat dan ‘gewoon’ met het vliegtuig.

Ziet eruit als een leuk avontuur! Als ik ooit de tijd ervoor heb misschien een leuk idee. Voorlopig heb ik die luxe helaas nog niet…
Zo te zien op je Google earth afdruk zit het Bakotu hotel een stukje verderop naar rechts waar je ook het zwembad ziet liggen. Net als Lighthouse al aangaf. Hij is daar ook veel beter bekend. Ik heb altijd verbleven in het Senegambia gebied en sinds mijn ouders in Brufut wonen natuurlijk daar :wink:

Schuin tegenover Kombo Beach zit wel degelijk een hotel.
Als je de supermarkt ingaat (die onderdeel van het hotel lijkt te zijn) en vraagt naar het toilet, dan zie je hoe gezellig het hotel aan de achterkant is. Leuk bar zag ik. Meer kan ik er niet over vertellen, het was toeval.