Een gezellig hotel, nabij het strand en de barstreet ongv 5 min lopen, goede dolmus verbinding naar zowel Bodrum als Bitez. Nabij alle winkels en uitgaans gelegenheden. Ondanks de nabijheid van de diverse uitgaans gelegenheden, geen overlast van muziek. Ideaal voor groepen jongeren maar ook voor mensen met kinderen. De kamers zijn allemaal voorzien van een frans balkon een badkamer met douche en toilet, tv en kaptafel, kast en bed. Eenvoudig maar sinds de verbouwing stijlvol. Een gezellige lounche met mega tv die alle zenders kan ontvangen. Het eten is er goed verzorgd en lekker, vriendelijk en gast vrij personeel. Een heerlijk zwembad met vodloende zonbedjes en een klein babybadje.
Mocht je meer informatie willen neem dan een kijkje op:
www.serhanhotel.com
ik ben het eens met het bovenstaande, behalve dan dat ik een piepklein tv’tje had (niet erg hoor) en dat mijn douche vreselijk lekte. Na het douchen de hele badkamer vloer blank.
ik vond het zwembad erg vies en dat was voor mij een reden om niet in het zwembad te gaan zwemmen. de hele week dreven er allemaal vette troepjes op en zag er niet uitnodigend uit.
housekeeping was ideaal. kwamen pas rond 4 uur de kamer doen en dus geen zorgen over uitslapen. erg vriendelijk en behulpzaam personeel.
ik wilde een late checkout en betaalde minder dan YTL 20 om de kamer nog 6 uur langer aan te houden!
eten (YTL 7,50 voor sandwich) en drinken (YTL 3,50 cola) weer belachelijk duur in vergelijking met andere eetgelegenheden in gumbet en dus beter om elders te eten en te drinken. Ontbijt genoeg en netjes, vooral lekker (oke, vooruit, 1x daar ontbeten…)