Hallo,
Ik ga dit jaar samen met mijn vriend naar Bodrum, we hebben een hotel Roulette geboekt. Dit houdt in dat je van tevoren niet weet waar je terecht komt, wel weten we zeker dat het 4 sterren all-in is. Ik vroeg me af of iemand dit al eens gedaan heeft en hoe het was… Het was namelijk best wel goedkoop, zeker nu er niks goedkoops te vinden was op het laatste moment. Wij gaan nu met Oad, maar Suntrex en Kras bieden het ook aan, alleen heet het dan Bingo.
We zijn in elk geval heel benieuwd!! :rolleyes:
Wij hebben dit regematig gedaan, maar dan niet naar Turkije, maar Isla Margarita met Q Int.
Is ons tot nu toe heel erg meegevallen je krijgt meestal een hotel uit de brochure of iets nieuws en dan meestal nog beter.
Dus volgens mij, heb je best een goede keus gedaan en het scheelt inderdaad heel wat euro,s.
Een hele fijne vakantie gewenst en laat het eens weten als jullie weer terug zijn hoe en wat!
Veel hangt af van de touroperator, is die betrouwbaar of niet. Wij hadden een Bingo 5* naar Bodrum met Corendon en dat was werkelijk beneden alle peil. Bij sommige agentschappen moet je ook opletten met de bestemming. Je boekt Bodrum, maar het is best mogelijk dat men je logeert op 50 km van die stad. Maar enfin, het is bingo, en de formule houdt een zeker risico in. Dat is natuurlijk best spannend en zolang de kamer netjes is en het voedsel hygiënisch, is er weinig aan de hand, je zal zelf je vakantie moeten maken en met een beetje positivisme lukt dat wel.
verleden jaar naar marmaris gedaan zag er heel erg tegen op maar we hebben geboft het was een heel goed hotel en mensen waren vriendelijk. we hadden 4sterren allinn marmaris geboekt en kwamen uiteindelijk in icmeler park metropool terecht. ik weet zeker je kan gerust weg gaan wanneer gaan jullie wij vliegen 1 augustus om 6 uur smorgens naar bodrum en gaan dan naar kusadasi.
We gaan met Oad, en ik ken veel mensen die daar al jaren mee op vakantie gaan, maar het kan natuurlijk altijd tegenvallen. Je moet er denk ik een beetje geluk mee hebben. We kunnen ook in de kleinere plaatsjes terechtkomen idd, maar dat maakt ons niet zoveel uit, als we maar een mooi zwembad en een strand in de buurt hebben…
We vertrekken 3 augustus vanaf Schiphol om 10.40 en vliegen met Onur Air, heeft iemand daar ervaring mee?
Het weer is iig goed, en de rest kunnen we alleen maar afwachten.
Wie het al eens heeft gedaan, laat weten hoe het was!!