[FONT=Times][COLOR=blue]Ik ben vorig jaar voor het eerst op strandvakantie in Turkije geweest en was heel enthousiast. Nu dus maar weer in de gidsen gedoken en kwam toen een zogenaamde ’ Binogreis’ tegen. Dit houdt in dat je bij aankomst pas hoort naar welk hotel je gaat. Je kan wel kiezen of je 3, 4 of vijf sterren wilt. Het lijkt me wel spannend, maar ben toch een beetje huiverig. Heeft iemand hier er ervaring mee?
Dank je! Weet jij toevallig bij wie die kennissen geboekt hebben? Heb zelf nu twee opties gevonden. Corendon, maar die heb ik een mail gestuurd hoe het nu zat. Er staat Bingo 5*, maar als je dan wilt boeken zijn er vier sterretjes getekend. En Jiba heeft er ook eentje. Ik blijf nog even ‘spitten’.
Oke, fijn dat ik dat weet! Dan ga ik het nu maar via Suntrex proberen… daar was weliswaar alleen op aanvraag, maar dat probeer ik dan maar. Ik hou jullie op de hoogte!
Ýk ken dus alleen maar negatieve ervaringen, het zegt het al bingo je krijgt pas in de bus naar het hotel te horen welk hotel je krijgt.
Jibba tours stopt je gewoon in een goedkoop achteraf hotel en toevallig worden alle gasten daar onder gebracht … dus helemaal geen Bingo!
Maar goed wie weet zijn de andere reisorganisaties wel goed , ik zou zeggen probeer het een keertje is het niks dan weet je dat je het niet meer hoeft te doen!
Ja, zo denk ik er ook over. Weet alleen nog niks zeker, want ze gaan nog proberen vliegtuigstoelen te regelen op 17 mei. Binnen vijf werkdagen krijg ik antwoord. :huh:
weet je al wel welke plaats je naartoe gaat suzannel?
ik vertrek een dag eerder, weliswaar niet met een bingoreis omdat dat gewoon niet kan met een kind van 3…
Ik had er eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord…
Maar het si wel een keer spannend natuurlijk…
Nee, de plaats hoor je pas op de luchthaven. Wel is bekend dat 80% van de Bingohotels in Alanya zitten. Waar ga jij naartoe? En het is nog niet zeker dat er vliegtuigstoelen zijn op de 17e, spannend! :rolleyes:
Alanya natuurlijk…
The Place to B, en daar zitten ook vrienden van ons, we hebben in Alanya meer ECHTE vrienden dan in Nederland…
Dit jaar gaan we naar Kleopatra Celine
is wel spannend dat je de plaats pas op de luchthaven hoort, maar ik zou toch niet in een plaatje in de bergen terecht willen komen…
of is dat onmogelijk dat dat gebeurd?
Ja, dat zit er bij mij ook allemaal in. Toch heb jij een leuke prijs zeg! Ik heb vorig jaar voor het eerst AI gedaan ( wilde het nooit) en dat is zo goed bevallen, dat ik nu niet anders meer wil
Hallo wij hebben ook een soorrt bingo reis geboekt bij reiscompas het heet daar alleen verrassingshotel, wij gaan de 27ste mei aankomst in Antalya en dan??? ik ben heel benieuwd waar we terecht komen. B)
Hihi, heb ik weer! Zoals hierboven al beschreven had ik voor Suntrex gekozen. Omdat ik vandaag nog niets gehoord had, maar even een mailtje gestuurd. Krijg ik een mail terug dat Suntrex nu Jiba is geworden!!! . Nou jaaaaaa… wel gelukkig een berichtje op mijn antwoordapparaat dat de reis accoord is, dus 17 mei vlieg ik Yeah!!!
Maar toch… je wordt zo langzamerhand kierewiet met wie wie nu is in de reisbranche